סיכום המשחק | מחזור 23: עירוני קריית שמונה - הפועל ירושלים

עודכן ב: 28 פבר 2022

כמעט 300 אוהדים אמיצים ליוו את הפועל משך 3 שעות נסיעה לכל כיוון פלוס מינוס, כדי לחזות בהתמודדות מסתיימת ללא שערים.

במחצית הראשונה נרשמו שתי הזדמנויות פז לזכותנו, שלא נוצלו על ידי ווילי. לצידן היו גם ניסיונות התקפיים של המארחת וחווית כדורגל תוססת על הדשא. אולם מחצית שניה חלשה יותר של שחקנינו וירידת חדות כללית הובילו בהדרגה של המשחק לדישדוש עד לסיום המאופס.

בשורה מבאסת הגיעה בדקה ה-70: 13 דקות בלבד אחרי שחדידה נכנס כמחליף ולמעשה חזר לדשא אחרי כחודשיים - הוא נאלץ לרדת בשל פציעה, שטרם ברורה חומרתה.

השגנו נקודה נוספת בקרבות התחתית, לצד הנקודה שרשמה אתמול היריבה העירונית, ובצל הניצחון של פ״ת. הערב נדע אם נופה תמשיך לשמור עלינו מעל לקו, או שתפתיע את מכבי ת״א.

בשבת - הפועל ת״א בטדי.

כרטיסים ניתן לרכוש כבר כאן

זיו בסיום המשחק

שאבי בסיום המשחק

הרכבי הקבוצות

הפועל קריית שמונה: ברטוקס, מורגן, בן שבת, חבשי, נידם, לוגסי (צהוב), שבירו, שכר (74), קהת (קפטן), סוקה (צהוב, 63), ומזרחי.

מחליפים: פריאר (63) וברבוסה (74).

הפועל ירושלים: שאבי, מאיו (צהוב), אווקה, גוני, הראל, ג'רסי, ביטון, ווילי (88), באצ'ו, גררו וסולומון (56).

מחליפים: חדידה (נכנס 56, יצא 69), זדה (69) ומידן (88).

שופטים:

שופט ראשי: שלום בן אברהם

ע. שופט 1: עידן ברנשטיין

ע. שופט 2: עמנואל רפאלי

שופט רביעי: אבירם מטמון

שופט וידאו: לירן ליאני


מידעון משחק

  • יום ראשון בשעה 19:00 באצטדיון העירוני בקריית שמונה

  • כרטיסים בקופות ב-50 ש"ח או כאן עם עמלה

  • הסעה ללא עלות! למשחק ביום א׳ מספר המקומות מוגבל, הבטיחו מקומכם/ן כאן

  • שידור המשחק בספורט חמש לייב

מה המצב הפועל?

אחרי הניצחון הביתי על אשדוד והטיפוס מעל הקו האדום, השחקנים והקהל קיבלו את זריקת המוטיבציה שחיכינו לה חודשיים תמימים. עם התפרצות השמחה בטדי בשבת החולפת נעלה לקריית שמונה בשיירות ובהסעה, ונפגוש שם את השחקנים והצוות שילונו בצפון.

במאזננו 19 נקודות, כמו לנוף הגליל שנופלת מאיתנו בהפרש השערים. חייבים לייצר מומנטום ולהוכיח שהניצחון לא היה מקרי. מנגד, היריבה מק"ש עדיין מקווה להשתחל למאבקי הפלייאוף העליון: היא במקום ה-9 עם 29 נקודות, 4 פחות מהיעד. היא סיימה בשבוע שעבר את סדרת משחקי "המנהרה" עם תיקו מול ב״ש, ניצחון מרשים על מכבי חיפה והפסד למכבי ת״א.

בגזרת החיסורים, גיא בדש (מספר 2 בליגה בבישולים, והכח הכל כך דומיננטי שלנו בתחום) לא יקח חלק עקב צהובים. מנגד, גיא חדידה ישוב לסגל אחרי שהתגבר על הפציעה שהשביתה אותו בשבועות האחרונים. וולקאם בק!

הראל וזיו לקראת ק"ש

קדימה הפועל, עד הניצחון!