top of page

הכר את המועמדת - הילית קראוזה ישראל

אני אוהדת את הקבוצה יחד עם משפחתי כ-11 שנים. התחברנו ממש מהמשחק הראשון אליו הגענו, וזו הפכה להיות חווייה משפחתית משמעותית עבורנו. עד היום ולאורך צמיחת התא המשפחתי שלנו - טדי עבורנו הוא בית. מכהנת בקדנציה הנוכחית כיו"ר אסיפת החברים והחברות - החל ממרץ 2021. בנוסף, לקחתי חלק במערך התמיכה בשחקנים הזרים; לפני מספר שנים סייעתי בהקמת קבוצת הכדורגל הצפון-ירושלמית (גבע"צ-רמות) בליגה החובבנית לנשים; ב-2020 כבעלת רקע בתחום הקהילתי, הנחיתי את מהלך השולחנות העגולים במועדון לקראת האיחוד ומאז פעילה בתהליכי חיבור בקהילה.

החזון

בית אמיתי לאוהדות ואוהדי "הפועל של האוהדים". מועדון עם קבוצת בוגרים וקבוצת בוגרות - בצמרת הכדורגל בישראל. מקום המשמש דוגמה (בארץ ולעיתים בעולם) לערכים, לחדשנות, לכדורגל ככלי חינוכי וכלי לחיבור קהילות ממגזרים ותרבויות שונים וכפלטפורמה ליזמות חברתית. מקום שיש בו אמון בין כל חלקי הקהילה ובעלי/ות התפקידים. דברים שמצאתי חשובים בתפקיד יו"ר האסיפה בקדנציה הנוכחית, הם: להיות האוזן הקשבת - לפניות מקהל חברי העמותה ומהוועד - ולזיהוי הלכי רוח בתוך הקהל; לחפש או לייצר מענים ומידע לפי הצורך, לאותן פניות או הלכי רוח; לעודד מעורבות פעילה המגבירה את הזיקה למועדון ומסייעת לפעילותו; ולחזק את החיבור והאמון בין כולנו - גם בשיח עם נבחרים או בעלי תפקידים וגם בין כלל המעגלים המרכיבים את היציע המגוון שלנו.

שאלה למועמדת


האם לדעתך צריך לחזור לפגישות ואסיפות פנים מול פנים למרות הקורונה?

אני חושבת שצריך יהיה לקיים אסיפת חברים פנים אל פנים בפעם הבאה, אם תהיה אפשרות טובה להתכנס (כלומר עם קורונה ברקע, אבל לא בעיצומו של גל), מקווה שנצליח. אם הנוכחות באסיפה הפיזית הבאה, תהיה פחותה מאוד מההתנסויות בזום - הייתי לומדת מזה ומקיימת לפחות אחת לשנה אסיפה בפורמט הזום (למרות מגבלותיו ובלי קשר לקורונה), בכדי לאפשר נוכחות של כמה שיותר חברות וחברים.

לגבי פגישות אחרות (עם פחות משתתפים...) ככל שהמצב מאפשר - תמיד טוב לקיים פיזית.

 

תודה רבה להילית! נזכיר שניתן ליצור קשר עם הילית בטלפון 054-4856753

Workaround for Wix bug

bottom of page