top of page

סיכום המשחק | מחזור 23: הפועל ירושלים - מ.ס אשדוד


חודשים מינוס יומיים חיכינו, והנה זה קרה. הפועל מנצחת את המשחק ויחד ונותנת הרבה קצת אוויר לנשימה לקראת מאבקי התחתית. עוד לפני שריקת הפתיחה התקיים טקס לזכרו של שוער העבר המיתולוגי יהודה תובל ז"ל בנוכחות משפחתו.


המשחק נפתח כאשר בהרכב הפועל נערכו שני שינויים משמעותיים. הראשון בעמדת השוער, שם שאבי תפס את מקומו של אדליי, והשני הינו חזרתו של גוני לאחר הפציעה ישירות להרכב הקבוצה. החזרה למגרשים עשתה לגוני טוב כאשר בדקה ה-36 נעץ את הכדור ברשת לאחר כדור קרן של בדש. שער ראשון לגוני בליגת העל ויופי של חזרה למגרשים.


רגע לפני השריקה לסיום המחצית, בעיטה נהדרת של אשדוד מצאה את שאבי מוכן ובהדיפת אומן הוציא את הכדור לקרן שהסתיימה ללא סכנה ממשית לשער הפועל וכך מסתיימת לה המחצית הראשונה.


המחצית השנייה המשיכה בקצב דומה כאשר שתי הקבוצות מגיעות למצבים אך לא מנצלות אותם עד שבדקה ה-90 התקפה מתפרצת ברשותו של גררו הסתיימה לאחר מסירה שלו לאווקה. אווקה בעט לשער, שוער אשדוד הדף ישירות לגררו והשחקן הפנמי לא התבלבל והכפיל את התוצאה ל-2-0 וכך נשאר עד הסיום.


בעקבות הניצחון של הפועל, הקבוצה תיפסה למקום ה-12 על חשבון נוף גליל שתשחק היום, כאשר הפרש שערים עדיף הוא זה שממקם אותנו מקום מעליהם. כמו כן, התיקו של מכבי פתח תקווה והפסדה של בית"ר פתחו את מאבקי התחתית שוב והכניסו רוח גבית לשחקים.


המשחק הבא של הפועל יתקיים ביום ראשון בשעה 19:00 בקריית שמונה מול עירוני המקומית. כל הפרטים על המשחק יעלו בקרוב, כאשר לאמיצים מבנינו, לינק לכרטיסים - בקרוב.

לאלבום תמונות שווה במיוחד - לחצו כאן


זיו וגוני בסיום המשחק



הרכבי הקבוצות

הפועל ירושלים: שאבי, מאיו (קפטן), גוני (שער), הראל, ג'רסי, ביטון (70), אגדה (צהוב, 77), בדש (90), באצ'ו, גררו (שער, 90) ודניאל (צהוב, (46).


מחליפים: אווקה (46), סלמן (70), ברסקי (77) וזדה ומליח (90).


מ.ס אשדוד: חסון, כהן (צהוב), אבו עקל, כנעאן, קמהני (46), זסנו, קתבי, ג'אבר (78), דיבה (78), אופורי (46) ובילוי (64).


מחליפים: בריהון וסיף (46), בן זקן (64) ובזיע והראל (78).


שופטים:

שופט ראשי: מג'ד רושרוש.

ע. שופט 1: ישראל פלדמן

ע. שופט 2: תובל קולטונוף

שופט רביעי: ניב שטייף

שופט ווידאו: שניר לוי

 


מידעון משחק

  • שבת בשעה 18:00 בטדי

  • כרטיסים בקופות ב-60 ש"ח או כאן עם עמלה

  • אין תו ירוק, עדיין יש מסיכות

  • כניסה חופשית לאדומות ואדומים עד גיל 8

  • טקס לזכרו של שוער הקבוצה יהודה תובל

  • שידור המשחק בספורט חמש לייב


מה המצב הפועל?


ביום שבת נצא לעוד מלחמת עולם. אשדוד תגיע לטדי, הפועל שלנו תנסה להרים ראש, לצאת מהקרמה הרעה ולהשאיר את הנקודות בבית כדי להמשיך ולהיאבק על הישארות בליגה. בנוסף לתוצאות המאכזבות איבדנו את הרכש ברייט והעוגן יאו בפציעות למספר שבועות. החדשות הטובות הן שגוני כשיר ויהיה זמין לרשותו של זיו.


מהעבר השני, אשדוד מגיעה למשחק מהמקום ה-10 בטבלה כשבמאזנה 27 נקודות - 5 מתחת לפלייאוף העליון, אך עדיין לא בחוף מבטחים. אחרי שישייה צורבת שספגה ממכבי חיפה הקבוצה השיגה תיקו ביתי מול הפועל ב״ש במחזור הקודם


הניצחון האחרון שהאוהדים האדומים זכו לו היה בתחילת הסיבוב, מול נוף גליל. למשחק הקרוב נגיע מתחת לקו האדום, מהמקום ה-13, רחוקים שלוש נקודות מנופה וחמש מבית״ר. ניצחון יוכל להפיח חיים ולתת לקבוצה אויר לקראת קרבות הפלייאוף התחתון.


גוני וזיו לקראת אשדוד



בשבת זוכרים את יהודה תובל ז"ל

במלאות 37 שנה לנפילתו, כעשר דקות לפני שריקת הפתיחה נקיים טקס לזכרו של שוער העבר יהודה תובל ז"ל.

רגע של היסטוריה

עונת 1998/99, אשדוד מגיעה לטדי, מובילה פעמים אך הנקודות נשארות בירושלים, והמשחק מסתיים בתוצאה 4-2. תהנו:


יאללה הפועל מלחמה

Workaround for Wix bug

bottom of page