top of page

סיכום המשחק | מחזור 30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים


עם פייט הגון ביציעים (לפחות מהצד שלנו) ודומיננטיות על הדשא לפרקים ארוכים - הדרבי האחרון לעונה בטדי הציג תמונה אחרת ומשופרת מבחינתנו. הפועל פתחה כמו בעלת הבית, ומשך 25 הדקות הראשונות שלטה ללא עוררין. שלטה, והחמיצה (חדידה, אגאדה ושות).


המשחק השתנה בדקה ה-25 כשבהחלטה חריגה (כן, עוד אחת) שופט המשחק נעזר במערכת הואר כדי לבדוק עברה של יאו על שועה במהלך התקפה בית״רית נדירה. גזר הדין: הרחקה. נותרנו ב-10 שחקנים.


למרות החיסרון המספרי, הפועל המשיכה לתת מאבק קשוח. הקבוצה שינתה מערך מתוקף הנסיבות, חדידה הנסער הוחלף, אבל נותרנו במשחק. לא הצלחנו לתרגם את הנוכחות לשער וירדנו להפסקה בתוצאה מאופסת.


במחצית השניה היתרון המספרי של האורחת נתן את אותותיו. בדקה ה-66 היא עלתה ל-1:0 מהרמה של ביטון לראש של בואצ׳י. הפועל שלנו נלחצה והתקשתה, ועדיין רשמה מספר ניסיונות להשוות שלא צלחו. עוד הפסד בדרבי.


את הכדורגל המשופר, הלוחם והדינמי שהפגינו השחקנים הם יצטרכו להביא לסמי בעופר בשבת הבאה. ב-18:30 נהיה שם כדי לעודד מול הפועל חיפה. אחרי ה-4:0 של נוף הגליל בפ״ת אנחנו עדיין מעל לקו האדום, עם הפרש שערים. עדיין - הכל ברגליים שלנו. עד הסוף - יאללה הפועל.


הרכבי הקבוצות:


הפועל ירושלים: שאבי (79), יאהו (אדום), מאיו (קפטן), אווקה (79), גוני (חדידה (32), הראל (צהוב), ברסקי (58), ווילי (צהוב, 79), בדש ובאצ'ו.


מחליפים: ג'רסי (32), ביטון (58), אדליי, גררו ואלמליח (79).


בית"ר: ניצן (צהוב), מחייאס, דגני, שועה (88), עזריה, אוחנה (79), וליגטר (56), ביטון, כהן, רוטמן וקריאף (45).


מחליפים: בואצ'י (שער, 56), תמיר (79) וזריהן (88).


שופטים:

שופט ראשי: דוד פוקסמן

ע. שופט 1: דודו ביטון

ע. שופט 2: מתי יעקובוב

שופט רביעי: רפאל גבע

שופט וידאו: אוראל גרינפלד

 


מידעון משחק

  • המשחק יתקיים ביום שבת, 23.4.22 בשעה 20:00 בטדי.

  • אנחנו במזרחי, בית"ר בדרומי. 60 ש"ח בקופות או עם עמלה כאן.

  • הקופות בטדי יפתחו החל מ-17:30 בשבת.

  • אוהדי הפועל מוזמנים לחנות בחניון הגן הטכנולוגי, שיוקצה לנו בשבת. בינו לבין היציע המזרחי יהיו פרוסים כוחות משטרה.

  • המשחק ישודר בספורט 4

מה המצב הפועל?

הגענו לישורת האחרונה: ארבעת המשחקים שיחרצו את גורל הקבוצה בליגת העל. אנחנו נקודה מעל לקו האדום, תלויים בעצמנו, אבל נצטרך לתת הכל על הדשא, עד לשניה האחרונה, כדי להוכיח שאנו ראויים להישאר כאן.


אין משחק סמלי יותר למעמד ולמאבק מהדרבי הירושלמי: הוכחנו בגביע הטוטו שאנחנו יכולים לנצח אותו, ידענו אכזבות קשות בשני העימותים מול היריבה העירונית בליגה - עכשיו זה ה-דרבי של ה-מאני טיים. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן זיו אריה.


תמונות מאימון ערב החג:

גוני וזיו לקראת המשחק:


חג שמח, ונתראה מחר במגרש בתצוגת תמיכה בקבוצה.

קדימה הפועל, עד הניצחון!

Workaround for Wix bug

bottom of page