top of page

סיכום המחזור | מחזור 31: הפועל חיפה - הפועל ירושלים


אולי חובבי תצפיות הכוכבים יצליחו להסביר אין קרה שהכוכבים הסתדרו כך פתאום להפועל שלנו במשחקי השבת.


עם התואר (כן, יש לנו תואר העונה, מסתבר) ״הקבוצה היחידה שלא הפסידה בסמי עופר" עלו השחקנים לכר הדשא, ופתחו את המשחק בגישה דומה לזו שהראו בדרבי: לחץ על כל המגרש שהניב גם שער בזק של ווילי שנפסל בשל נבדל. בנוהל.


לאחר כ-20 דקות גם הפועל חיפה החלה להציג יוזמה, כשאינסטינקטים טובים של אדליי, במשחק החזרה שלו לשער, מנעו מהמארחת לעלות ליתרון. 0-0 במחצית.


החצי השני נפתח עם חילוף ראשון בהפועל, כאשר ברסקי ירד וגררו נכנס במקומו. 6 דקות מאוחר יותר הוא סייע לפתוח את הסכר. מהלך אישי פנטסטי של בדש, עם ריצה של שני החלוצים לתוך ההגנה במתפרצת, הסתיים באחד על אחד של אגאדה מול השוער. ווילי עבר את לויטה באלגנטיות והעלה את הפועל ל-1-0 לאחר בדיקת VAR שהוכיחה כי לא היה הפעם באופסייד.


שחקנינו נסוגו מעט, והצלה גדולה של מאיו שמרה בקושי על היתרון, עד שבדקה ה-84 אפשר היה לשחרר אנחת רווחה: מהלך משולב אדיר של בדש, אגבדיש וגוני סידר כדור נוח לגררו ברחבה, שלא התבלבל והכפיל את התוצאה.


עם תוצאת התיקו של מכבי פ״ת וההפסד של נוף גליל - הפועל פותחת פער של 3 נקודות מהקו. ביום ראשון הבא בשעה 20:00 נארח את הלוזונים למשחק שסביר כי יכריע את גורל העונה. כל הפרטים - בקרוב.




זיו אריה לאחר הניצחון:

גיא בדש לאחר המשחק:

הרכבי הקבוצות:

הפועל חיפה: לויטה, כהן, אנטוני, הראל (צהוב, 74), זמיר, טויטו, אלטרוביץ (59), תורג'מן, ליוייץ, (81), כיאל (51) וסרדל (51).


מחליפים: והבה (צהוב), טליאס ופדידה (59), בוגאנים (צהוב, 74) וסיהאו (81).


הפועל ירושלים: אדליי, מאיו, אווקה (80), גוני, חדידה (70), הראל, ברסקי (46), ווילי (שער, 88), בדש (88), אגבדיש ובאצ'ו).


מחליפים: גררו (שער, 46), מלמוד (70), ביטון (80), זדה (88) וסולומון (צהוב, 88).


שופטים:

שופט ראשי: יגאל פריד

ע. שופט 1: אבי גולדשטיין

ע. שופט 2: ולנטין קוז'בסקי

שופט רביעי: יואב מזרחי

שופט וידאו: רועי ריינשרייבר

 

מידעון משחק

  • שבת, 30.4 בשעה 18:30 בסמי עופר

  • 50 ש"ח מחיר אחיד לכל גיל בקופות או כאן עם עמלה.

  • המשחק ישודר בערוץ ספורט 2

מה המצב הפועל?

3 משחקים אחרונים. זה הולך ומתקצר, זה כל מה שנשאר להפועל שלנו בכדי להבטיח את הישארותה בליגה ולשרוד מעל הקו האדום. בפעם האחרונה בה התארחנו אצל האדומים מהכרמל ידנו הייתה על העליונה (ראו וידאו) ונהיה חייבים לשחזר ולשוב עם ניצחון בשבת.


השחקנים צריכים להתאושש מאכזבת ההפסד בדרבי. לקחת את היכולת החיובית, ולתרגם אותה סוף סוף לנקודות, דבר שאנו מתקשים לעשות מאז פתיחת משחקי הפלייאוף. שני שחקנים משמעותיים יעדרו: המורחק אילוז׳ יאו והשוער יהונתן שאבי, שסיים את המשחק האחרון עם קרע קטן בשריר. אדליי שהחליף אותו בדקות הסיום בטדי, יחזור לעמוד בין הקורות אחרי 8 משחקים.


מהעבר השני, הפועל חיפה מגיעה אחרי תבוסה 4-0 לקריית שמונה במחזור האחרון. היא בירידת מתח מובנת אחרי ש״סיימה את העונה״ עם ההדחה בחצי גמר הגביע. כמו שאנחנו יודעים, זה לא מבטיח להפועל שלנו דבר וחצי דבר. באים למלחמה.


בדש וזיו לקראת הפועל חיפה:




היו היה הפועל

עזבו היסטוריה, רק רק לפני חודש אופק ו-ווילי כבשו וסידרו לנו ניצחון במחזור האחרון של העונה הסדירה בסמי עופר. בואו נעשה את זה שוב:

קדימה הפועל, עד הניצחון!

Workaround for Wix bug

bottom of page