top of page

לקראת המשחק | מחזור 5: מכבי ת"א - הפועל ירושלים





מידעון משחק

  • המשחק יתקיים באצטדיון בלומפילד, יום ראשון, 3.10 בשעה 20:15

  • כרטיסים במחיר אחיד של 60 בקופות או בקנייה אונליין דרך "לאן" (הפעם בלי עמלה) בקישור הבא

  • אנחנו יושבים בשער 5 (אזור 317 באתר לאן)

  • הרשמה לבדיקות מהירות כאן

  • הקופות יפתחו בשעה 18:45

  • שידור ישיר בערוץ ספורט 3

  • הטיפ שלנו? בואו לפאב ההודנא לפני – נשמח ונשיר ונצעד ביחד למגרש


מה המצב, הפועל?

הפועל מגיעה לבלומפילד מהמקום ה-13 בטבלה, אחרי תיקו מול בני סכנין. מעודדת ממגמת ההתייצבות, מתוסכלת מאי הכיבושים עדיין בליגה, תמיד אופטימית. במאזננו 3 נקודות. מולנו, מכבי תל אביב עם נקודה אחת יותר, והיא במקום ה-10. הקבוצה רשמה כבר שני הפסדי ליגה (לסכנין וב״ש), במקביל לתוצאות חיוביות בזירה האירופית, ולהתגבשות הסגל החדש שלה.

בגזרת הפצועים החדשות הרעות מבחינתנו הן שאילוז׳ נפצע באימון ואובחן עם מתיחה קלה. יאו מחוץ לסגל, כמו גם הראל, חדידה ובדש. שני האחרונים יחזרו לאימונים בשבוע הקרוב. בן מיזן ישוב מההרחקה ויהיה זמין לקואץ׳ אריה.


מאמן הקבוצה זיו אריה לקראת המשחק:

"אנחנו מגיעים לאחד המשחקים הקשים שיש לליגה הזו להציע, בפתחה של סדרת המשחקים הכי מאתגרת שיש. אנחנו שמחים מהמעמד, המועדון חיכה לזה שנים ארוכות ואנחנו מעודדים מהשיפור המתמיד אצלנו, הן בהבנה של השחקנים הצעירים שלנו את ליגת העל, והן בהתאמות הטקטיות שאנחו עורכים. חסר לנו עדיין שער שיפרוץ את הסכר, ואני מקווה שהוא כבר יגיע בראשון. אני מאמין מאוד בשחקנים שלנו. יאללה הפועל!"


גם רוסלן ברסקי מתייחס למשחק הקרוב:

"הפועל ירושלים היא קבוצה טובה, היא לא בטעות בליגת העל. יש פה כשרון בסגל, אימון נהדר, תנאים להתגאות בהם, ורוח מיוחדת. אני מאוד נהנה כאן ומאמין בקבוצה הזו. אנחנו צריכים את הזמן והסבלנות כדי לפרוח. אנחנו נפגשים ביום ראשון עם עם המועדון שגדלתי בו, שיחקתי גם בעונות האחרונות ואני אפגוש על הדשא גם כמה חברים. זה תמיד מאתגר להתמודד מול מכבי ת"א, וצריך את הקהל מאחורינו עם תמיכה, נחישות ואמונה"

רגע של גאווה

הפעם האחרונה בה שחקני הפועל זומנו לנבחרת הלאומית הייתה אי שם בשנת 1998. אז אלו היו מוטי אוחיון ואסי טובי. העונה, אחרי נועם מלמוד ואחמד סלמן בנבחרות הצעירות, יש לנו נציגות ראשונה גם בבוגרת. קבלו את שחקן נבחרת ישראל, גוני נאור. גאים בך.

רגע של היסטוריה

לא פחות מ-20 דקות של אחד ה-תקצירים, פנינה של ממש.

מחזור 5 לעונת 1998/99, ומכבי של גרנט הובילה כבר 1:0. והובילה גם 2:1, עד לדקה ה-85'.

טיזרים: פול אקשן, פאצ'ה, מהפכים, אמוציות, דנינו, הפי אנד.

הפועל של יוסי מזרחי עלתה עם: לירן שטראובר, סלמן עמר, אריק ששון, אייל אברהמי, גולן חרמון, גוז'ף קוסטלניק, שלומי דנינו, סטפן מחאיי, אודי שנורמן, ויקטור פאצ'ה ויאיר אסייג. מהספסל עלו רם סטי, גילי לוי ואמיר גולה. צפייה מהנה 📽



יאללה הפועל!

Workaround for Wix bug

bottom of page