top of page

לקראת המשחק: מחזור #11

הפועל חיפה - הפועל ירושלים


מידעון משחק

  • מתי? יום שבת, 5.11.22

  • איפה? אצטדיון סמי עופר, יציע K

  • קופות שערים: 16:30

  • שריקה: 18:00

  • כרטיסים: 60 ש"ח (או עם עמלה במכירה המוקדמת)

  • שידור: ספורט 4

  • כניסה חינם עד גיל 12 בהצגת ת.ז.

מה המצב הפועל?


אחרי ניצחון חוץ נוסף שבוע שעבר - הפועל עדיין בלתי מנוצחת כשהיא לא מארחת העונה, ולמעשה מאז הדרבי האחרון בעונה שעברה - הקבוצה יוצאת לסמי עופר במטרה להמשיך את המאזן יוצא הדופן שלנו בדרכים. ספציפית, משחקי החוץ שלנו מול הפועל חיפה היו נקודות אור בעונה הקודמת הקשוחה.


יחד עם באר שבע, אנו שתי הקבוצות היחידות בליגה שמצאו את רשת היריב בכל משחק בליגה. זה לא הדבר היחיד שאנו חולקים עם קבוצת הקונפרנס: שתינו במרחק 2 נקודות בלבד מהפסגה. להבדיל, אנו תמיד מסתכלים גם למטה, בצניעות ובאחריות.


יריבתנו השבוע, הפועל חיפה, חילצה במחזור הקודם תיקו מבית״ר ירושלים בטדי במשחק הבכורה של רוני לוי על הקווים, הגם ששניים משחקניה הורחקו. אז קוואמה קווי ותמיר גלזר יעדרו, ומלבדם הכרישים יהנו מסגל מלא, ומוחמד קמארה ישוב להרכב. מצידנו, גיא בדש יחסר עקב עומס.


במסע"ת לקראת המשחק אמר זיו אריה: "אני לא מתעסק בשאלה האם אנחנו פייבוריטים או לא. אנחנו מתעסקים בלבנות קבוצה טובה עם כדורגל טוב. הראש רק בהפועל חיפה, אין לי מושג באיזה מקום אנחנו בטבלה וזה לא מעניין אותי. אנחנו לוקחים כל משחק כמו שהוא - נעבור את הפועל חיפה, נתרכז במכבי ת״א, ואז בריינה, ורק אז תגיע הפגרה כדי לחשוב על העתיד. יש לנו קהל מדהים עם אנרגיות מטורפות, הם אדירים".



הקפטן גוני נאור: "אנחנו ממשיכים בהכנות כרגיל: הפועל חיפה קבוצה מצוינת עם מאמן חדש, אבל אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום. מבחינתי האישית, זו זכות גדולה להיות קפטן בגיל צעיר. ציפיות גבוהות הן דבר חיובי, וגם אם הן גורם ללחץ אנחנו נדע לנתב אותו למקום חיובי ולהתמודד."



כיף להיזכר

צפו באופק ביטון כובש את שערו הראשון במדי הקבוצה ומעניק ניצחון חשוב בדרך להישרדות בליגת העל.


Workaround for Wix bug

bottom of page