top of page

לקראת המשחק: מחזור #18

מכבי חיפה - הפועל ירושלים


מידעון משחק

  • מתי? יום ראשון, 15.1

  • איפה? סמי עופר, שער L

  • שערים: 17:30

  • שריקה: 19:30

  • כרטיסים: 71 ש"ח (לרכישה) יש להתחבר לאתר על מנת לרכוש כרטיס

  • לא תתקיים מכירת כרטיסים בקופה

  • שידור: ספורט 3

מה המצב הפועל?

אחרי דרבי מורט עצבים, דרמטי במקס ומשמח כל כך בסיומו, נצא לפגוש את אלופת המדינה מכבי חיפה, באצטדיון הבית סמי עופר. בסיבוב הראשון הבסנו אותה בטדי בהפתעה רבתי. כיום, אחרי 4 תוצאות תיקו שלנו מפתיחת הסיבוב, וכשהמוליכה העוצמתית בפורמה נפלאה, מה צופן לנו ראשון הקרוב?


הירוקים נמצאים ברצף מסחרר של 10 נצחונות רצופים, ומצליחים לשמר את המקום הראשון בטבלה באופן רציף, גם אחרי ההתשה של הקמפיין האירופי. מתחילץ העונה מכבי חיפה נשארה מושלמת בבית, אךלמרות שהיריבה נדמית מאיימת מתמיד, כדאי להיזכר במפגש הליגה בינינו בעונה הקודמת בסמי - תיקו הירואי, הגם שהיינו במרתפי התחתית, תוצאה שקטעה גם אז רצף חיפאי מבהיל של עשרה נצחונות.


השוער ג'וש כהן השוער והמגן פייר קורנו יעדרו מסגל היריבה, ובמקומם צפויים לפתוח רועי משפתי וסאן מנחם. מנגד, דניאל סונדגרן המגן עשוי לשוב לסגל מפציה ארוכה. גם הקשר צ'רון שרי בספק, אבל בכרמל אופטימיים בנוגע אליו וצופים שהוא יפתח את המשחק על הספסל. בגזרתנו, נידם ובאצ'ו שבים לסגל אחרי השעיית צהובים. מנגד, אווקה יחסר עקב האדום שראה בדרבי, וגם יואב תומר הפצוע לא יהיה כשיר למשחק (כמו גם לשבועות הבאים). טוגי שספג חבלה ויצא בדרבי - כשיר.


המאמן זיו אריה: "מה שהיה בעונה שעברה - היה. אם ראינו חצי אחוז של שאננות מצידם, הפעם גם לזה לא נזכה. אנחנו מתכוננים כמו שצריך, נבוא לשחק כדורגל, וננסה לנצח. זה קשה, אבל השחקנים רוצים וצריכים להתמודד עם האתגר. יש עוד שחקן חיזוק שאנחנו רוצים, אני מקווה שזה יקרה. אנחנו צריכים להיות זהירים, לא להפסיד ולהתחיל לנצח, אין מקום יותר טוב מסמי עופר בשביל זה."


שימו לב כי מכירת הכרטיסים מתבצעת הפעם אונליין בלבד (לינק למעלה). נתראה בראשון!


בסיבוב הקודם

שבוע שהחל בניצחון בדרבי ונגמר בהנחלת תבוסה לאלופה הוא שבוע שיזכר לעולם. צפו בניצחון ההיסטורי


Workaround for Wix bug

bottom of page