top of page

סיכום המשחק | מחזור 18: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב


קור עז וגשם שוטף ליוו את השחקנים והאוהדים האמיצים שהגיעו לטדי לתמוך בקבוצה. המשחק החל בשליטה של מכבי, שאפיינה את רוב החצי הראשון. בשורה רעה ראשונה הגיעה בדקה ה-30 עם פציעתו של חדידה, שהוחלף בברסקי. 8 דקות אחר כך כבר הגיע ה-1:0 לאורחים, מרגלי דן ביטון.


המחצית השנייה נפתחה עם חילוף כפול של האדומים: סלמן ואגדה נכנסו על חשבון מאיו, ושולאג'ה שנפצע אף הוא. הפועל החלה לקחת יוזמה ולסכן את השער.


בדקה ה-62 נכנס שמש נכנס על חשבונו של סולומון ו-10 דקות אחר כך מאוחר פרע את השטר עם שער של נגיחה רכה לפינה הנגדית, מהגבהה של בדש.


המומנטום נשאר בצד האדום. תקוות האוהדים גברו כאשר בדקה ה-82 חוזז ממכבי הורחק לאחר שני כרטיסים צהובים מהירים (לפחות אחד מהם שנוי במחלוקת). אך האכזבה מיהרה להגיע: דוקא מרגע ההרחקה מכבי הפכה מאיימת ומסוכנת יותר, והשכילה להבקיע שני שערים בתוספת הזמן, מרגלי קניקובסקי ושחר. הפסד כזה עוד לא היה לנו העונה: 3-1 מכבי.


משחק הליגה הבא הבא יתקיים בשבת, 19:50, בסמי עופר מול מוליכת הטבלה. כל הפרטים - בקרוב.





הרכבי הקבוצות

הפועל ירושלים: אדליי, יאו (צהוב), מלמוד, מאיו (45), חדידה (30), ג'רסי (72), מידן, באצ'ו, דניאל (צהוב, 62), ושולאג'ה (45).


מחליפים: ברסקי (30), סלמן ווילי (45), שמש (שער, 62) והראל (72)


מכבי תל אביב: פרץ, בלטקסה, נחמיאס, ביטון (שער, 93), קניקובסקי (שער), קוואס (65), ח'לאילה (65), ריקן (78), גולסה (65), דודזאדה (צהוב), וג'ראלדש.


מחליפים: גררו ואלמוג (65), חוזז (65, אדום), שחר (78, שער) ורודריגז (93).


שופטי המשחק:

שופט ראשי: אביעד שילוח

ע. שופט 1: עידן צולר

ע. שופט 2: ליעוז אדי

שופט רביעי: ויטולי בונדרב

שופט ווידאו: איתן שמואליביץ

 



מידעון משחק

  • המשחק יתקיים בשבת, 15.1 בשעה 20:00 באצטיון טדי.

  • כרטיסים בקופות ב-60₪ או לחצו כאן לרכישה באתר לאן (בתוספת עמלה)

  • כרגיל - יושבים במזרחי

  • לא לשכוח מסיכות

  • שידור המשחק:

מה המצב הפועל?

קבוצת האוהדים שלנו תארח בטדי בשבת, שצפויה להיות סגרירית, את מכבי תל אביב לאחר ההפסד 2-1 לסכנין. לאחר משחק ההרחקה, חדידה יוכל לשוב לסגל במידה ויהיה כשיר. בניגוד לסיבוב הקודם, מכבי תגיע למשחק לאחר חילופי מאמנים, דבר שהוביל להצלחה בייצוב ההגנה של הקבוצה וכראיה, הם הצליחו להראות יכולת טובה מול מכבי חיפה, והנחלת ההפסד הראשון להפועל באר שבע.


מכבי תגיע למשחק לאחר שהעפילה לרבע גמר גביע המדינה כשניצחה בבעיטות הכרעה את קריית שמונה, ונקווה שהעייפות תסייע לשחקנים האדומים שחורים בהתמודדות.


מצב הסגל למשחק (עדכון פצועים מלא - לאחר האימון המסכם)

  • גוני נאור יעדר 6-8 שבועות ממשחקי הקבוצה לאחר בדיקת ה-MRI.

  • אווקה יעדר עקב הכרטיס האדום שספג מול סכנין.

  • חדידה יהיה זמין לזיו וגם ווילי לאחר שחזר לארץ.

זיו אריה לקראת המשחק

גיא חדידה





יאללה הפועל מלחמה

Workaround for Wix bug

bottom of page