top of page

לקראת המשחק: מחזור #6

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים


מידעון משחק

מה המצב הפועל?


כמה כיף לחזור מהפגרה, אחרי הרצף המרשים שקדם לה - פתיחת הליגה הטובה ביותר שידענו מאז 1997/8. את גוני נאור וגיא בדש ראינו בשבוע החולף לובשים לראשונה את מדי התכלת של הנבחרת הבוגרת, במשחק הידידות במלטה; נועם מלמוד השלים 90 דקות במשחק ההעפלה של הנבחרת הצעירה ליורו. כעת הפוקוס שוב חוזר אל הליגה.


הפועל המשיכה להתחזק בפגרונת והחתימה שני שחקנים חדשים: הקשר גולן בני מהפועל רעננה (שכבר עבר טבילת אש בגביע הטוטו) והחלוץ יואב תומר, שהגיע משורות היריבה הבאה שלנו.


במסע"ת אמר מאמן הקבוצה זיו אריה: "קשה להתכונן למשחק מול מאמן חדש ושחקנים חדשים. אי אפשר באמת לצפות מה עומד להיות. נשתדל להתמקד בעקרונות המשחק שלנו ונגיע מוכנים". נדב נידם הוסיף: "אני מאוד-מאוד מבסוט במועדון עד עכשיו. יש לנו את כל התנאים להצליח. האימונים ברמה גבוהה ביותר, אנחנו באים לנצח.

הפועל ת״א פתחה את עונת ה-100 שלה בצורה מקרטעת. בשני משחקי הליגה האחרונים רשמה הפסדים לבאר שבע ולנס ציונה, בעקבותיהם החליפה מאמן. על הקווים בבלומפילד יעמוד ביום א׳ לראשונה סלובודן דראפיץ׳. בעונה שעברה המאזן שלנו מול קבוצתו דאז, עירוני קרית שמונה, היה דל. אנחנו באים לשנות - גם את זה, וגם בכללי: לרשום ניצחון ראשון על הפועל ת״א בליגה בבלומפילד מאז יוני 1989.


לרשות זיו אריה יעמוד הפעם סגל מלא (שיעלה לראשונה העונה בסט המשחק השלישי, ראו תמונת קפטן גוני), מלבד אלון אזוגי שעדיין בשיקום. חלקנו נגיע בהסעה מירושלים, לחלקנו זו תהיה נסיעת קורקינט - כולנו מוזמנים להגיע החל מהשעה 16:00 לפאב ההודנא בפלורנטין, לשתות, לאכול ולהרים כמו שצריך לקראת המפגש האדום המסקרן. יאללה הפועל!


פינת הנוסטלגיה

צפו במשחק מעונת 96/97 בו הפועל מנצחת את הפועל תל אביב בטדי משער של אסי טובי.


Workaround for Wix bug

bottom of page