top of page

סיכום המשחק: מחזור #16

מ.ס. אשדוד 1 - הפועל ירושלים 1 גדעון רוסק


בתמונת מראה לשבת שעברה, אז איבדנו יתרון מול ק״ש בתוספת הזמן, בניגוד למהלך המשחק - הפעם חזרנו מאשדוד עם שער לזכותנו עם הבאזר, שקבע חלוקת נקודות. המארחת הכתיבה את הקצב על המגרש והובילה בצדק בחצי השעה האחרונה, אבל בדש הציל את המולדת וחילץ תיקו משמעותי, שלישי ברצף, שהוציא אותנו לשנה אזרחית חדשה.


מהלך המשחק


מלבד מאורעות הדקה ה-93, אין הרבה מה לכתוב הביתה. מ.ס אשדוד היתה נמרצת יותר, מאורגנת, תוקפנית והראתה ניצוצות, בעוד בשורותינו בוטאקה ובדש עוד ניסו לייצר מעט מהקסם המוכר, אבל ללא אפקטיביות, ומיעוט כואב באיומים לשער.


בדקה ה-69' איבד נידם כדור ששיגר את אשדוד למתפרצת שחרכה את אגף ימין שלנו והסתיימה בהרמה לרחבה, שם סבן קבר שער ברשת של אדליי.


צרור חילופים בשורותינו ובעיקר כניסתם של זדה, דון ושיגורו של באצ׳ו לעמדת החלוץ - יצרו בלאגן בדקות הסיום באזור רחבת המארחת. זה השתלם: באצ'ו נכנס לרחבה עם הכדור ונבלם, זדה בעט ריבאונד שגם לא מצא כתובת, אבל בדש הצליח איכשהוא לגלגל פנימה, והמתין לבדיקת הואר כדי לחגוג. אנחת רווחה. נקסט. הדרבי על ראש שמחתנו.



הרכבים


הפועל ירושלים

אדליי אדבאיו, הראל שלום (80'), נועם מלמוד, אונדז'יי באצ'ו (ק), אלוז' יאו, נדב נידם (70'), איינאו פרדה (45'), אופק ביטון (70'), ג'ורדן בוטאקה, וויליאם טוגי (80'), גיא בדש.

מחליפים אווקה אשטה (45'), גולן בני (70'), דון סדריק (80"), תומר אלטמן (70'), איתי זדה (80')


מ.ס. אשדוד

יואב ג'רפי, גיל כהן, טימוטי אוואני, ננאד צבתקוביץ', טום בן זקן (ק, 45'), אבנעזר ממאטה (45'), אדיר לוי (63'), דייוויד קופרמן, נאור סבג (86'), יעקב בריהן (67'), ג'ורדן סבן.

מחליפים זוהר זסנו (45'), עבדול מוגיס (45'), רועי לוי (63'), עוז בילו (67'), סהר חסון (86')


שופט ראשי: יואב מזרחי | קוונים: שניר וינטראוב ודור מדינה | שופט רביעי: ויטלי בונדרב | שופטי VAR: שלום בן אברהם ועידן ירקוני


סטטיסטיקה

החזקת כדור 56%

איומים/למסגרת 2/6

מסירות/מדוייקות 442/539 (82%) מאבקים/מוצלחים 78/150 (52%)

שערים צפויים (XG) הפועל 0.68 | יריבה 1.19


Workaround for Wix bug

bottom of page