top of page

לקראת המשחק: מחזור #12

הפועל ירושלים - הפועל ת"א

מידעון משחק

  • שלישי | 26.12 | טדי

  • קופות ושערים: 18:15

  • שריקה: 19:45

  • כרטיסים: 65₪ בקופות, אחיד לכל גיל, או 69₪ במכירה המוקדמת לקהל הביתי

  • מינויים? הכרטיסים אצלכם במייל

  • שידור: ספורט 3

  • מחזירים את הרש הביתה

מה המצב הפועל?

חזרנו מהחוויה החורפית בגליל במוצ"ש רטובים ומעודדים, בעיקר משער הבכורה של כארם זועבי בליגת העל, שקנה לנו נקודה בדקות הסיום ומנע הפסד. במצבנו זה לא עניין מבוטל כלל, בדרך המקווה לצבירת ביטחון. עדיין מחפשים הרכב יציב, עדיין עם אופק לא בשיאו אחרי הפציעה, ומקס כנ"ל פוסט השפעת. ובלי באצ'ו ועקב האכילס. ההגרלה לא עושה לנו חסד רב, כשכבר מחר נפגוש את הקבוצה החמה של הרגע. אבל אין לנו שום זמן חסד - שבים לטדי כדי להשיג 3 נקודות חיוניות.



אחרי שהביסה 4:1 את הפועל פ"ת, הפועל ת"א השלימה רצף של שלושה נצחונות. פתיחת העונה המדשדשת שלה על הדשא, שכללה גם את עזיבת המאמן ולקאניס מחוצה לו, נשארה מאחור והיא במומנטום יפה וכבר במקום ה-5 בטבלה. בדומה לקבוצה שבמקום האחרון כרגע, גם את שורות יריבתנו מאיישים צעירים תוצרת בית: הבלם טל ארצ'ל, הקשרים רן בנימין ואל ים קנצפולסקי, והמגף התוקף עומר סניור, שתקף מאוד מול פ"ת וסיים עם צמד. האדומים מתל אביב משחקים לרוב במערך 5-3-2 עם כח התקפי כשרוני בדמות עומרי אלטמן, מאוויס צ'יבוטה, אלן אוז'בולט והישאם לאיוס - האחרון הבקיע שני שערי סלאלום יפים נגדנו בשני מפגשי טוטו. דבר שפחות נרצה לראות שוב מחר. זובאס המצטיין נוסך ביטחון בשער הקבוצה של בורחה לאמה. לא הפסדנו להם בארבעת המפגשים האחרונים, כולל גביע הטוטו, ולמעלה תזכרו בניצחון ההיסטרי שלנו בבלומפילד בשנה שעברה. עוד כזה, הפועל!



נפגוש מחר לראשונה כיריבים את עוזר המאמן החדש של הפועל ת"א, דיויד ברמן. לברמן עשור של שותפות בהישגים ובצמיחה של המועדון שלנו: הוא החל כמאמן הקבוצה הצעירה ביותר בבית הספר לכדורגל שהקמנו, שלימים גם ניהל. בדרך עבד בליגת השכונות, הנשים, אימן את קבוצות הנוער והנערים והיה עוזר מאמן הבוגרים. מחכים לחיבוק, דיויד. 


❞ במשחק בריינה לא הייתי כשיר ב-100%, אבל בגלל מצב הקבוצה הרגשתי חובה להוכיח שאני כאן ויכול לתרום ❝ | אופק ביטון במסיבת העיתונאים

"אני לא חושב שאני השחקן הכי חשוב בקבוצה, כדורגל הוא משחק קבוצתי. אני כן מרגיש אחריות גדולה לקחת את הקבוצה קדימה. בעזרת השם, אני מגיע ליום שלישי יותר מוכן, יותר טוב, אבוא לנצח, לתת מה שיש לי ולהוכיח שסומכים עלי בצדק. צפיתי בשלושת המשחקים האחרונים של הפועל ת"א, בכולם הם כבשו במחצית הראשונה ונתנו ליריבה לרדוף אחריהם. זה היה קשה. אנחנו צריכים לעלות רעים, אגרסיביים מהדקה הראשונה, לנסות לכבוש ושהם ירדפו אחרינו. 

גם לפני שהוצאנו את 4 הנקודות בשני המשחקים האחרונים היינו מגובשים בחדר ההלבשה, סומכים אחד על השני ועל זיו. האנרגיות יותר כיפיות עכשיו, זה ברור, ואנחנו צריכים עכשיו עוד 3 נקודות. באים לנצח."

   

ענר שפירא במדים וכיתוב "ענר שפירא, לזכרו, טקס לפני המשחק"

מצדיעים לענר

מחר בטדי נכבד את זכרו את אוהד הקבוצה המסור, ענר שפירא ז"ל, שנרצח ב-7 באוקטובר, אחרי שהציל במו ידיו רבים בטבח ברעים. ענר הצעיר היה יוצר כישרוני בתחילת דרכו, ומחר יעלו השחקנים לכר הדשא לצלילי השיר שיצא לאחר מותו. על המסך במגרש יוקרנו עבודות הציור של ענר. משפחתו תהיה האורחת שלנו ביציע. הקהל מוזמן למבואה בטדי, לכתוב בספר הזכרונות שיוקדש לגיבור ישראל שלנו. 


Workaround for Wix bug

bottom of page