top of page

לקראת המשחק: מחזור #13

הפועל פ"ת - הפועל ירושלים

מידעון משחק

מה המצב הפועל?

יותר טוב, תודה. ואיך אפשר שלא: אחרי שהיינו בתהום הכלום-לא-עובד-לעזאזל, הניצחון בדקת הסיום מול הפועל ת"א החזיר אותנו לחיים בליגה. פתאום, בתום המחזור, הפועל כבר לא מתחת לקו האדום. 7 נקודות בשלושה מחזורים. להגיד שאם לא מביאים פרנסה מפ"ת לא עשינו כלום? נגיד. השחקנים לא חגגו מדי בשלישי, הצוות רחוק מלהיות מסופק, אנחנו עמוק בקלחת שם למטה, עם מספר נקודות זהה (9) לשתי האחרונות - אבל יש על מה לדבר ועם מי לעבוד. ממשיכים:


נותרו 3 משחקים לרצף האינטנסיבי מאז החזרה מפגרת המלחמה. כפועל יוצא, רבים בסגל לא בכשירות מלאה: יילה, קאפיטה, מקס, איינאו ואופק סוחבים פציעות קטנות בעומס המצטבר. כולם רוצים לשחק ולא נותנים לקטנות להשבית אותם. עדיין מחכים להתאוששות מלאה של קפטן באצ'ו. דילמת ההרכב של הפועל במצב העניינים הנוכחי: להכריע בין השחקנים שהביאו נקודות במשחקים האחרונים, לבין אפשרויות הרוטציה לשם ריענון. חייבים להמשיך בגרוב.

היריבה בשבת החליפה אותנו וצנחה אחרי ההפסד הצורב בדרבי למקום האחרון בטבלה. היא החליפה אותנו גם במכת הפציעות שעכשיו היא חווה: שכטר נפצע באחרון, והצטרף לריקן, לשוער כץ, אלכסיס שסיים את העונה, בואטנג שאולי יחזור עכשיו והמגן קיניונס שישחק עם מגן שיניים אחרי פגיעה לא סימפטית. 4 הפסדים רצופים, 6 ללא ניצחון במאזנה, וזה אחרי התחלה מעודדת של עונת הקאמבק שלה בליגת העל. פתח תקוה צריכה להיכנס למוד של קרבות תחתית. ולהפעיל היטב את פורצ'ן, החלוץ העוצמתי והכובש. להישמר ממנו, הפועל. מיודענו גולן בני גם פורח בחלק ההתקפי של פתח תקוה, והוא כבר עם שער ובישול.

חברים ביציע היריב

לא בכל יום פוגשים למשחק מתוח וסופר-חשוב על הדשא, ידידים וותיקים באוירה טובה בין מחנות האוהדים. היחסים בין המועדונים משתרעים מרמת הניהול - שמחנו לסייע לכחולה מפתח תקוה בתחילת דרכם כמועדון אוהדים, ועד לחברות ארוכת ימים בין ארגוני האוהדים. ברכנו אותם בשלט (בתמונה) בגביע הטוטו הקיץ (צפו בתקציר למעלה) במסורת המחוות בין שני הקהלים שכללה התארחויות הדדיות במשחקים, אירועים מחוץ למגרש וטורנירים. נלחץ ידיים, חיבוק, אולי גם בירה - ונעלה לקרב קריטי על נקודות על המגרש.

❞ אנחנו מעל הקו האדום, ולא רוצים לחזור לאחור. אנחנו מסוגלים להרבה יותר ❝ | איינאו פרדה במסע"ת

"לפני הכל, אני רוצה להשתתף בצער המשפחות שאיבדו את היקרים שלהן במלחמה. איבדתי שני חברים שגדלתי איתם, את רועי דאוי ובנימין, וזו תקופה מאוד קשה ומשונה לשחק בה כדורגל.


אני עובד קשה בכל אימון, הכי קשה שאני יכול והכי טוב שלי, כדי להמשיך ולהתקדם, להמשיך להשתפר, ללמוד דברים חדשים. אני מאוד שמח שאני מקבל העונה הזדמנויות בהרכב, המטרה שלי היא לתרום תמיד בזמן שיש לי על הדשא לקבוצה, וגם לנבחרת. אני יודע שאני רק בתחילת הדרך שלי, אבל מרגיש כבר ביטחון ומקבל הרבה ביטחון מהצוות בהפועל.

להבקיע שער בכורה עבור הפועל היה משהו מיוחד בשבילי בשבת. אין כמו לרוץ לקהל שלנו. זה המועדון שאני נמצא בו מאז שהתחלתי לשחק בתור ילד בליגת השכונות. אני הכי מחובר שיש למקום הזה ולקבוצה. כמובן שהיתה שמחה גדולה באותו הרגע, אבל כמו שראינו זה לא הכריע את המשחק, צריך להישאר בפוקוס 90 דקות, וגם בתוספת הזמן, כדי לנצח ולחזור למסלול מבחינתנו.


אחרי שלושת המשחקים האחרונים, ושאר התוצאות בליגה, אפשר להגיד שחזרנו לחיים, חזרנו למאבק. כל אחד מאיתנו ברמה האישית, וכולנו כקבוצה, יכולים לעשות יותר. אם נצבור עוד כמה נצחונות נוכל להסתכל גם גבוה יותר, אבל יש זמן - קודם כל לנצח, בשיניים, להיאבק על כל כדור, כדי לא לחזור אחורה".


Workaround for Wix bug

bottom of page