top of page

לקראת המשחק: מחזור #14

הפועל ירושלים - מכבי פ"ת

מידעון משחק

  • רביעי | 3.1 | טדי

  • קופות ושערים: 17:30

  • שריקה: 19:00

  • כרטיסים: 65₪ בקופות, או 69₪ באונליין

  • כניסה חופשית לגילאי 8 ומטה, בהרשמה

  • שידור: 5 לייב

  • מחזירים את הרש הביתה

מה המצב הפועל?

סיימנו את הסיבוב הראשון ואת השנה האזרחית הארורה באקורד מז'ורי: ניצחון החוץ על הפועל פ"ת (2:1) השלים לנו 10 נקודות מ-12 האחרונות. פתחנו פער 3 מהקו האדום, הצד הטוב שלו, ואנחנו רק 3 מהמקום השמיני. כדורגל, בלאדי הל. ניצחון ברביעי ואנחנו משתוווים בנקודות למכבי פ"ת - אבל היי, אף אחד לא רותם פה עגלה לפני שום סוסים. עבודה קשה לפנינו וכולנו דרוכים, שלא יהיו טעויות.


ראינו את המחצית השניה החזקה שלה מול בית"ר, בה כמעט והשוותה (3:2 בסיום). היא מגיעה די חמה, כשעוד קודם לקחה דרבי והתאוששה מראן רע. אנס מחמיד, לשעבר בקטמון, היה מעולה השבוע בטדי וכבש שניים. אחד לא בנבדל. טוקלומטי הוא היהלום החדש באגף, במסורת סולומון ועבדה, ועוד מהנוער המהולל פ"ת מציגה לראווה את גיא דזנט הנהדר באגף ימין בהגנה ואת הדר פוקס - הבלם שנגח אותנו החוצה מהגביע בעונה שעברה. יהיה כדורגל בני לם, שזה אומר לחץ, כדורגל אגרסיבי, רצים קדימה. עדכון: בני לם לא ינכח בארוע 🤷🏽‍♂️ המאמן פוטר היום (שלישי) אחה״צ.

העולה החדשה שבה לליגת העל אחרי שהורדנו אותה בעונת 2021-22 במשחק המכריע בטדי (תזכורת כאן בוידאו). עוד באותה עונה רשמנו ניצחון, והפסד בסקנדל שיפוט. העונה נפגשנו פעמיים: 1:2 להם בטוטו, תיקו 1:1 במשחק פתיחת העונה במושבה, ממנו יצאנו מאוכזבים. מה צפוי לנו הפעם?


במשחקים האחרונים ראינו את הפועל משחקת כדורגל יותר ישיר, עם פחות הנעת כדור מאחור. ראינו גם רוטציה בהרכב, שצפויה להימשך. כפי שהצוות המקצועי בחר לשמור על יילה ורויזמן בחוץ בשבת האחרונה, מפאת העומס והעייפות, גם הפעם נדע רק לקראת שעת ה-ש' מי ה-11 הכי טריים למשימה. חוזז נכנס לקצב, ובקבוצה מרוצים מאוד מהגישה של הצעירים שמלבלבים: כארם וקאסה שולבו למחרת המושבה במשחק הנוער, חזרו עם מנטליות טובה, ועזרו לקבוצה לנצח.


מה יעזור לנו לנצח ברביעי? שתמשיכו לבוא בהמוניכם. זה עושה את כל ההבדל. קדימה הפועל, נתראה בטדי!

❞ אני מקווה שהקהל האדום, שנתן הצגה בפתח תקוה, יראה נחת מאיתנו השנה ❝ | זיו אריה

״קודם כל הציפיות של כולנו מ-2024 הן במישור אחר. שהחטופים שלנו יחזרו הביתה, לא להתעורר בבוקר ולראות שאיבדנו עוד לוחמים, שתושבים יחזרו לבתים שלהם בדרום ובצפון. מעבר לזה, בחלקת האלוהים הקטנה שלנו - נרצה להמשיך ברצף התוצאות שסיימנו איתן את 2023. דרכן תבוא גם יכולת טובה יותר של השחקנים שלי. שהמועדון ימשיך להתפתח יחד ודרך השחקנים הצעירים שלו, ושהאוהדים יהנו ממה שיש למועדון המיוחד הזה לתת״.

❞ תחילת העונה היתה מאכזבת, עבור הקבוצה כולה, ובשבילי אישית. אני שמח להתרומם איתה יחד עכשיו ❝ | אדליי אדבאיו

"פתחנו את השנה עם תצוגות ותוצאות שלא ציפיתי להם. אני תמיד מצפה מעצמי להיות עוגן עבור הקבוצה ולעזור לה. אחרי מספר משחקים שנדב נתן הופעות טובות בשער, אני שמח שוב להיות פה בפורמה טובה עבור החברים שלי ועבור הקהל הנהדר שלנו, שכבר 5 שנים תומך בי ואני כל כך אוהב לחגוג איתו. אנחנו עדיין סופגים שערים מיותרים לפעמים. חוליית ההגנה שלנו גם עברה שינויים במהלך המשחקים, זה לוקח זמן להתייצב אחרי החלפת השחקנים שעברנו בקיץ. אני מאוד שמח שנועם חזר אלינו. אני מרגיש ביטחון היום, רק לגבי אליפות אפריקה יש עדיין אי וודאות בסיטואציה. אולי אצטרף לנבחרת (ניגריה) בטורניר, אולי לא, בכל מקרה אני בפוקוס 100% על המשך הליגה. הזמן שלי בנבחרת יגיע, אני בטוח, אבל כרגע אנחנו צריכים לצאת עם הפועל מהתחתית."

רביעי בטדי: ילדי המילואימניקים עולים למגרש

בעליית השחקנים לכר הדשא נפגוש 22 מילדי הקהילה האדומה שיתלוו אליהם. ההורים שומרים עלינו בשירות מילואים מתמשך, אנחנו ניתן להם אוירה משפתחית כמו שצריך


Workaround for Wix bug

bottom of page