top of page

לקראת המשחק: מחזור #19

הפועל ירושלים - הפועל ת"א


מידעון משחק

מה המצב הפועל?

בצד הפחות מחויך, מאזן הבית לא מאיר לנו פנים עדיין העונה, טרם רשמנו ניצחון מאז פגרת המונדיאל, וחזרנו מסמי עופר השבוע מתוסכלים. בצד הבהיר והתמיד אופטימי: הי, אנחנו מביטים על מרבית הליגה ממרומי המקום ה-4, מגלים הסיבוב אופי יוצא דופן ורושמים קאמבקים מרגשים, ועל היכולת שהפגינו האדומים במחזור האחרון- אין עוררין.


עוד בצד הבהיר - מזג האויר הנהדר שצפוי לנו בטדי בשבת, בשעה נוחה למשפחות הפועל המורחבות. מנגד, האדומים מתל אביב מנסים לצאת ממשבר מקצועי, ששיאו היה בתבוסה 6:0 לב"ש והתפטרות הצוות המקצועי. במחזור שעבר -משחקו הראשון של חיים סילבס כמאמן, הקבוצה סיימה ב-1:1 עם נס ציונה. היא ממוקמת 11 בטבלה, 10 נקודות אחרינו, נתונים שכמובן לא מבטיחים לנו דבר וחצי דבר. הקבוצה תגיע לטדי עם זובאס, שוערה החדש (אקס בני יהודה), כשגם יהב גורפינקל יחזור לסגל.


מנגד אנו נחסר את אדליי האדום בין הקורות, ובשער יתייצב שאבי. אווקה חוזר מהרחקה. נואף בזיע שהצטרף השבוע מאחי נצרת סוחב פציעה קלה ועדיין לא יכלל בסגל.


מאמן הקבוצה, זיו אריה: "לחץ שלא ניצחנו הרבה זמן? כל משחק בו לא מנצחים מייצר לחץ, קודם כל פנימי, כספורטאים. השחקנים שלנו משחקים מצוין - אבל אנחנו צריכים נקודות. למרות שהפועל ת״א בתקופה פחות טובה, היא רעבה - נבוא להילחם ונצטרך להוכיח שאנחנו עדיפים".


נועם מלמוד הוסיף: "כבר הרבה זמן שלא ניצחנו, ואנחנו מקווים לעשות זאת כבר בשבת הקרובה ולשמח את הקהל".


בסיבוב הקודם

יתרון מוקדם של אוז'בלוט רק הופך את המהפך ליותר מתוק, עם שערים של ביטון, בדש וכמובן - באצ'ו.


Workaround for Wix bug

bottom of page