top of page

לקראת המשחק: מחזור #22


הפועל באר שבע - הפועל ירושלים


עידו אורנשטיין

מידעון משחק

  • מתי? יום שבת, 11.2

  • איפה? אצטדיון טוטו טרנר, באר שבע

  • קופות שערים: 16:00

  • שריקה: 17:30

  • כרטיסים (כל גיל): 60 ש"ח (או עם עמלה במכירה המוקדמת)

  • שידור: ספורט 3

מה המצב הפועל?

חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, הפועל יוצאת למשחק חוץ קשה נגד הפועל באר שבע. ההפסד לנתניה בשבוע שעבר, השלישי בארבעת המשחקים האחרונים, בשילוב ניצחון החוץ של בית"ר, צמצמו את הפער ביננו לבין המקום החמישי לנקודה אחת בלבד. גם אשדוד, חדרה והפועל חיפה עדיין במאבק על הפלייאוף העליון וכל משחק עשוי לשנות את התמונה.


מעבר לפן המקצועי עליו נרחיב מיד ולקראת הנסיעה דרומה, כולנו זוכרים את שאירע בפעם הקודמת שהגענו לטרנר ואנחנו מקווים שהפעם נזכה לצפות ב-90 דקות מלאות. שעה נוחה, מזג אוויר טוב, הפועל משחקת, מה יותר מזה? יאללה לטרנר!


היריבה מגיעה לאחר שלושה ניצחונות 1:0 קטנים אך משכנעים, האחרון ביניהם ביום רביעי בדוחא נגד סכנין. ניצחונות אלו הביאו את באר שבע למרחק שתי נקודות בלבד ממכבי חיפה בראשות הטבלה וניצחון בשבת יעלה אותם (לפחות זמנית) למקום הראשון. בחלון ההעברות החתימה הקבוצה מספר שחקנים, המרכזי ביניהם הוא החלוץ הפולני פטריק קלימלה, שהגיע מניו יורק וקיבל דקות ראשונות נגד סכנין. מבחינת הסגל שיעמוד לרשותו של ברדה, הקשר שאפי סולימאנוב סיים לרצות את עונש ההרחקה שלו וצפוי להיות זמין. רמזי ספורי לעומת זאת, עבר ניתוח ולא ייקח חלק במשחק וכמוהו גם שגיב יחזקאל.

הפועל, שכידוע לא ניצחה ב-8 משחקי הליגה האחרונים שלה (ו-10 סה"כ), עשויה לשאוב תקווה ממאזן משחקי החוץ החיובי שממקם אותנו במקום השלישי בליגה בנתון זה (5 ניצחונות, 4 הפסדים ו-2 תיקו). מנגד, באר שבע הפסידה בביתה רק פעמיים העונה וסיימה בתיקו 3 פעמים נוספות. ליאור זדה שיעמוד על הקווים עקב הרחקתו של זיו (איחורים בעלייה למגרש) יאלץ להתמודד עם חסרונו של טוגי שהורחק במשחק בנתניה. גם גולן חרמון הורחק במשחק האחרון ולא יישב על הספסל. בצד המשמח, נואף בזיע יהיה חלק מהסגל שלנו לראשונה. לבסוף, לאלו מכם שאוהבים תרחישים ורוצים להעביר את הזמן עד המשחק, נחשו את תוצאות המחזורים שנותרו והרכיבו את תמונת הפלייאוף כאן!


טריוויה

לא ניצחנו את באר שבע בליגה הבכירה מאז עונת 1997-8, עונת גמר הגביע. אז, שער של אריק ששון קבע 1:0 בטדי. כזכור, כבר הצלחנו לנצח השנה קבוצה שלא ניצחנו יותר מ-20 שנה. הגיע הזמן לעשות זו שוב.


תומר אלטמן לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק רגיל ומודעים לזה שלא ניצחנו הרבה זמן. רוצים ובטוחים שאנחנו יכולים לצאת עם תוצאה חיובית." זיו אריה הוסיף: "תמיד יש לחץ לפני משחק ואין שום דבר מיוחד לקראת המשחק הקרוב. עושים הכל כדי להגיע כמה שיותר מוכנים."


תמיד אופטימי

אמנם זה לא נראה ככה כרגע, אבל הפועל ידעה גם לנצח העונה. כדי לעורר בכם ובשחקנים מוטיבציה נזכיר לכם את הניצחון האחרון שלנו, כאשר שער של באצ'ו ושמיר של בוטאקה קבעו 2-0 משכנע ששלח אותנו שמחים ואופטימיים לפגרת המונדיאל.



Workaround for Wix bug

bottom of page