top of page

לקראת המשחק: מחזור #23

הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה

עידו אורנשטיין

מידעון משחק

  • מתי? יום שבת, 18.2

  • איפה? אצטדיון טדי

  • קופות שערים: 17:00

  • שריקה: 18:30

  • כרטיסים: 60 ש"ח (או עם עמלה במכירה המוקדמת)

  • ילדים עד גיל 8 נכנסים חינם בהרשמה מראש



מה המצב הפועל?

התיקו המאופס בגוב האריות בטרנר, שבהחלט נפל לקטגוריית "תיקו טוב", הוסיף ביטחון לקבוצה ולקהל. אלא שטבלאית, לא שיפר את מעמדנו: הניצחונות של בית"ר ונתניה, הובילו לאבדן המקום הרביעי לראשונה מאז המחזור ה-9. ארבעה משחקים לסיום הליגה הסדירה ולאחר תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון, הפועל מגיעה למשחק נגד נס ציונה כשהיא ממוקמת שישית, 2 נקודות בלבד מעל הפועל חיפה והמקום שמוביל לפלייאוף התחתון.


מאזן הבית העגום שלנו עומד על ניצחון אחד בלבד בטדי השנה (וניצחון נוסף כמארחים במושבה), אבל אם יש זמן לסטטיסטיקה להתיישר - מוצ"ש הוא הזמן. המאצ'אפ מול היריבה הוא לטובתנו בשנים האחרונות - ארבעה ניצחונות בארבעת המפגשים האחרונים, כולל ניצחון חוץ 2:0 בסיבוב הראשון. הפעם האחרונה בה נפגשנו בטדי נגד נס ציונה הייתה משחק העלייה הזכור מהלאומית. נגיע בתקווה ואמונה לשחזר את ההצלחות ולעשות צעד משמעותי לכיוון הפלייאוף העליון. יאללה הפועל, Money Time.


נס ציונה מגיעה לאחר שלושה הפסדי ליגה רצופים, שהורידו אותה למקום האחרון בטבלה. הקבוצה ספגה 37 שערים העונה (רק הפועל ת"א ספגה יותר ממנה) וניצחה שלוש פעמים בלבד. מאזן החוץ שלה עומד על ניצחון אחד, ארבע תוצאות תיקו ושישה הפסדים, במאזן שערים 23-9 לרעתה. בסך הכל מאז מינויו של שלומי דורה למאמן הקבוצה במקומו של ניר ברקוביץ', לא הצליחה נס ציונה לנצח וכבשה שער אחד בלבד בחמישה משחקים.


מבחינת הסגל שלנו, טוגי ישוב לאחר שריצה את עונש ההרחקה שלו, וכך גם זיו אריה שינהל את המשחק מהקווים. חוץ מהם יחכו לכם בטדי מגוון מוצרים בדוכן המרצ'נדייז דוגמת חולצות משחק אחרונות במידות M/L, מוצרי ילדים, קפוצ'ונים, פוסטרים ועוד. בואו לראות ולהתחדש במוצרי הפועל!


דור ג'אן על התיקו בטרנר ולקראת המשחק הקרוב: "שיחקנו טוב ולא נשברנו מול קבוצה חזקה ואיכותית, באצטדיון קשה שמעט קבוצות הוציאו בו נקודות. חובת ההוכחה נגד נס ציונה היא עלינו ונעשה הכל כדי לשמח את הקהל ולהראות שאנחנו שייכים לפלייאוף העליון." זיו אריה הוסיף: "כל משחק הוא משמעותי, בטח נגד יריבה שחייבת גם היא את הנקודות. יהיה מאתגר, אבל אנחנו באים להביא ניצחון."


הוקרת אגדת עבר

השבוע אנו מציינים 38 שנים לנפילתו של השוער שלנו, יהודה תובל. יהודה שנולד באלג'יריה ועלה לארץ ב-1948, לבש את אפודת השוער בהפועל בין השנים 1969-1985 והיה חלק מהקבוצה שזכתה בגביע היחיד בתולדותינו ב-1973. יהודה שירת כחייל מילואים בחיל השריון ונפל ביום 10.02.1985 במהלך מלחמת לבנון הראשונה.


במחצית נערוך טקס זיכרון ליהודה, בנוכחות משפחתו ובהשתתפות שוערי מחלקת הנוער של המחלקה. כחלק מהטקס נעניק למיכל, בתו, תעודת הוקרה ומנוי לכל החיים. בנוסף, פינת זיכרון עם תמונות וספר זיכרונות בו מוזמנים לרשום האוהדים תוצב באזור המזנון.



פינת ההיסטוריה

הפועל הגיעה למחזור ה-34 בעונת 20/21 בידיעה שניצחון ביתי על נס ציונה יבטיח עלייה היסטורית. שער בנגיחה של עידן שמש בדקה ה-30 ועוד אחד של גוני נאור בדקה ה-50 סגרו סיפור, 2:0 אדום ואלפי אדומים שחוגגים כל הדרך לליגת העל.


Workaround for Wix bug

bottom of page