top of page

סיכום המשחק | מחזור 26: הפועל חיפה- הפועל ירושלים


שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. עם סיום הליגה הסדירה, הפועל שלנו משיגה את ניצחון החוץ הראשון שלה, ומקבלת זריקת חמצן אדירה לתחילת הקרבות של הפליאוף התחתון.


נכון לכתיבת שורות אלו (יום ב׳) הפועל במקום ה-11 עם 23 נקודות, כאשר היא תישאר בו במידה ובית"ר, לה 22 נקודות, תתמודד הערב מול המוליכה מכבי חיפה. בכל מקרה- אנחנו מעל הקו האדום הארור כרגע.


המשחק אתמול התנהל בקצב גבוה, כאשר הכדור שט מרחבה לרחבה עם איומים רבים למסגרת משתי הקבוצות. הפועל שלנו עלתה ללוח התוצאות כבר בדקה ה-7 כאשר בדש מצא את ביטון על סף הרחבה. ביטון מסר היטב לווילי מול השער, והאחרון נעץ את הכדור ברשת. זהו השער הראשון שהפועל מבקיעה ברבע השעה הראשונה של המשחק העונה.


בדקה ה-33 הפועל חיפה חזרה עם אחד השערים היפים שנכבשו השנה מרגליו של חנן ממן, חצי מספרת לקורה ופנימה.


לקח לנו קצת זמן להתחמם, אבל הפועל שלנו לקחה שליטה גם במחצית השניה. בדקה ה-54 היא באה על שכרה כשכדור קרן של בדש נהדף על ידי הגנת חיפה עד לרגלי ביטון שלא התבלבל, בעט חד ומדויק לפינה והכניע את לויטה. 2-1 הפועל.


עד לסיום המשחק ידענו הוד הזדמנויות שלא נוצלו, כמו גם החלטות שיפוט מעוררות תמיהה, בנוהל. חגיגות גדולות נצפו ביציע ועל הדשא בסמי עופר - הפועל מנצחת. את מועד המשחק הבא, הראשון לפלייאוף, נדע לאחר סיום המחזור (הערב, שני). כל הפרטים אודותיו ומכירת כרטיסים - בקרוב.


ביטון לאחר המשחק



הרכבי הקבוצות

הפועל חיפה: לויטה, מלול, אנטוני, אראל (76), אוזבולט, טויטו, ממן (שער, צהוב), תורג'מן (76), ליוייץ (61), והבה (צהוב), וסרדל (70).


מחליפים: זמיר (61), משפתי (70), אלטרוביץ וסיהאו (76).


הפועל ירושלים: שאבי (צהוב), יאו (46), מאיו (קפטן), גוני, חדידה (58), הראל (צהוב), ביטון (שער, 85), ווילי (שער, 85), בדש, באצ'ו וגררו (70).


מחליפים: אגבדיש (46), אווקה (58), מלמוד (70), ברייט וסולומון (85).


שופטים:

שופט ראשי: גל לייבוביץ

ע. שופט 1: חי אורפז חן

ע. שופט 2: שניר וינטראוב

שופטת רביעית: ספיר ברמן

שופט ווידאו: דוד פוקסמן.

 

מידעון משחק

  • יום ראשון, 20.3.22 בשעה 19:00 ביציע K

  • כרטיסים עם עמלה כאן או בקופות ב-60.

  • שידור המשחק בספורט 5 לייב

מה המצב הפועל?


אחרי 25 מחזורים, אנחנו מגיעים למשחק האחרון בעונה הסדירה. קבוצתנו מגיעה לסמי עופר כאשר היא ממוקמת במקום ה-13, עם נקודה אחת בלבד שמפרידה ביננו לבין מכבי פתח תקווה, ביננו לבין חמצן לנשימה.

שי אהרון, המנהל המקצועי הגדיר את המשחק כ-"אחד מתוך 8 מלחמות עולם ספורטיביות שנותרו לנו", והוסיף שלמרות הרעש התקשורתי בשבוע האחרון, הסגל והצוות מוכנים להילחם בכל הכוח על הנקודות הכה חשובות וקריטיות לקראת פתיחתו של הפליאוף התחתון.


הסגל שלנו מראה סימני התאוששות כשווילי אגאדה יחזור לרשותו של אריה במשחק הקרוב לאחר שריצה עונש עקב צבירת כרטיסים צהובים.

מצבת הפצועים משתפרת גם היא וכרגע נראה כי:

  • גיא חדידה ויאו חוזרים לסגל אך החלטה על שיתופו של האחרון תתקבל בסמוך למשחק

  • ברייט מחלים בקצב מהיר מהצפוי מה שיאפשר לו להשתלב בסגל גם כן

  • חומרת פציעתו של גיא בדש ממשיכה להיבדק ולאחר שנח כל השבוע הוא חזר לאימון המסכם לקראת המשחק ואנחנו מקווים שיוכל להשתתף במשחק הקרוב

  • ג'רסי עם רגישות בשריר ועל כן סיכוי סביר כי לא יהיה בסגל למשחק הקרוב



הראל שלום לקראת המשחק: "אנחנו באים לקחת את הנקודות, צריכים את הקהל איתנו"




משחק מהעבר:

הפעם בפינתנו, לא הלכנו רחוק מדי אל העבר, סה"כ 13 שבועות חזרה למחזור 13 של ליגת העל במפגש הקודם של הקבוצות העונה בטדי שנגמר בתיקו 1-1.




קדימה הפועל, עד הניצחון!

Workaround for Wix bug

bottom of page