top of page

לקראת המשחק: מחזור #27

הפועל באר שבע - הפועל ירושלים

עידו אורנשטיין


מידעון משחק

מה המצב הפועל?

שבוע אחרי ההפסד הביתי המאכזב לריינה ועם סיומה של עונה סדירה היסטורית, הפועל תגיע לבאר שבע כדי לפתוח את הפלייאוף העליון ברגל ימין. הקבוצה ממוקמת במקום ה-5 בטבלה, נקודה מתחת לנתניה וכאשר רק הפרש שערים מפריד ביננו לבין אשדוד שבמקום ה-6. ה-0:0 בטרנר עדיין טרי בזיכרון והגיע הזמן לעשות צעד אחד נוסף קדימה ולחזור לירושלים עם 3 נקודות. פלייאוף עליון (!) יצאנו לדרך.


ההפסד בשבת שעברה היה ה-5 שלנו העונה בטדי, מה שהותיר את מאזן משחקי הבית שלנו במקום ה-9 בליגה (3 ניצחונות, 5 תיקו ו-5 הפסדים). במשחקי החוץ לעומת זאת אנחנו מוצלחים הרבה יותר. הניצחון המרשים על מכבי תל אביב בבלומפילד היה ה-6 שלנו העונה מחוץ לירושלים ומאזן משחקי החוץ שלנו הוא השלישי בטיבו בליגה (6 ניצחונות, 4 תיקו ו-3 הפסדים).


בדומה למשחק האחרון בטרנר, גם הפעם זיו אריה יתמודד עם חסרונו של טוגי. החלוץ טס לבקר את בתו החולה, וכולנו מצטרפים לאיחולי ההחלמה, ומצפים לשובו ארצה בימים הקרובים. עוד יעדרו נועם מלמוד המורחק, נדב נידם ויוראי מליח שמתמודדים עם פציעה קלה.

מי צריך להחליף את טוגי?

  • דון סדריק

  • דור ג'אן

  • נואף בזיע

  • יואב תומר


באר שבע מגיעה למשחק אחרי 2:1 דרמטי נגד קרית שמונה. הקבוצה לא הרשימה במרבית שלבי המשחק אבל שוב הוכיחה ווינריות, כאשר פנדל בדקה ה-96, השלישי של באר שבע במשחק הבטיח את הניצחון. מאזן הבית של באר שבע הוא השלישי בטיבו בליגה (7 ניצחונות, 4 תיקו ו-2 הפסדים). המאבק על האליפות חי ובועט וכל אבדן נקודות יאפשר למכבי חיפה לברוח וברור שבאר שבע יבואו למשחק במטרה אחת ויחידה, ניצחון.


בצד הבאר-שבעי, אור דדיה, רמזי ספורי, רותם חטואל ואלכסנדר פאון צפויים להיעדר מהמשחק עקב פציעות. אבו עביד, מריאנו בריירו ורועי גורדנה ישובו לסגל.


נתוני העונה הסדירה


מי היה אחראי להכי הרבה בישולים? באיזו נתון בדש הוא הראשון בליגה ומי שיחק הכי הרבה דקות בהפועל? לחצו על הקטגוריות השונות וגלו!

מלך השערים

דקות משחק

מלך הבישולים

מסירות מפתח מדויקות

מאבקי אוויר מוצלחים

מסירות מדויקות

דריבלים מוצלחים

חילוצי כדור

מאבקי קרקע מוצלחים

סחיטת עבירות

תיקולים מוצלחים

קולות מחדר ההלבשה

תומר אלטמן: "אני מרגיש לאחרונה שמצאתי את המקום שלי בקבוצה. בטוח שאני יכול להיראות אפילו טוב יותר. הפלייאוף העליון זו הזדמנות עבור כל אחד מאיתנו ועבור המועדון הזה לעשות דברים שעוד לא עשינו ואנחנו מאמינים ביכולות שלנו."


הראל שלום: "אנחנו מגיעים לפלייאוף משוחררים, כדי להנות ולהציג כדורגל חיובי עבור הקהל שלנו. זו לא ירידת מתח, אלא ציפייה לעשות דברים יפים."


זיו אריה: "הבחירות של מאמן העונה הסדירה? זה ממש לא מעסיק אותי. אני מתעסק בלקום כל יום ולהיות הגרסה הכי טובה שאני יכול, כאדם וכמאמן."


איך מתכוננים לבאר שבע?

  • ההגנה הכי טובה היא התקפה

  • אוטובוס ברחבה

  • לחץ על כל המגרש

  • התכוונתם: איך הם מתכוננים אלינו


הילוך חוזר

רק במחזור ה-22 ביקרנו בזירת הפשע, וכבר חוזרים לטרנר. אז נסיעה מלחיצה נגמרה בתיקו טוב, בהגדרה.


Workaround for Wix bug

bottom of page