top of page

לקראת המשחק: מחזור #27

הפועל ירושלים - הפועל ת"א

מידעון משחק

מה המצב הפועל?

ושוב אתכם: אחרי פגרת נבחרת שלא נדע מצרות, כיף לחזור לאוירה הטובה במחנה הפועל, הנערך לשבעת משחקי הפלייאוף. קיימנו אימונים טובים וקצרים בעמק השבוע, ונעלה קצב יחד עם שחקני הצעירות לקראת יום ב', אז נתחיל את הארוע. *עדכון: אופק ביטון בחוץ, אחרי שחזרו הבדיקות בכף הרגל והוא הצטווה לשיקום של 4 שבועות. *עדכון: חוזז בסגל. פיבן בספק הרגיל. אווקה בפנים, גרצ'קין עדיין לא. כארם מוצהב. 


יצאנו לאינטרנשיונל ברייק אחרי חוויית הכדורגל ב-3:2 על פ"ת. חששנו מנפילת מתח אבל השחקנים עלו מחויבים, היו במשחק לכל אורכו, הגיבו מיד לשערי השוויון ושלחו את הקהל הרב הביתה מחויך. כן, היו דקות לא מהודקות בהגנה, כן, כדאי לחזור ולהכניס פנדלים, לא, מוטב לא לקבל כאלה דקה 90. אבל בגדול המשכנו ביכולת המשמחת של התקופה. שיאה, יש יאמרו, הופגן ע"י בחורינו בבלומפילד, מחזור קודם לכן. אלא שמשם יצאנו מתוסכלים, אחרי אינספור הזדמנויות ואפס שערים, הודות לשוער הטוב בליגה כנראה, הלא הוא זובאס. שנאמר, ושוב אתכם.



מה עושים הפעם מול הפועל ת"א? בתקווה, בדיוק אותו הדבר. לא יהיו התאמות חדשות. רק נבין מי מהשחקנים חזר הכי חד, וננסה לשחזר את הניצחונות הקודמים עליהם בליגה ובגביע העונה. שלא ישמע חלילה שמישהו פה זחוח, כן? הנקודות הן מאסט כדי להבטיח הישארות. היה ולא, הכל שוב עלול להראות רופף. אחרי התיקו אפס מולנו אבוקסיס צבר עוד אחד כזה, יוקרתי, מול מכבי חיפה. אז אמנם הם עדיין לא שמים כדור בתוך הרשת, ואלטמן בחוץ, אבל הם כן משתפרים ויציבים מאחור, ולאיוס-צ'יבוטה-אוז'בולט. אתם תהיו שם בשני בערב בטדי, ומי מכם שלא אוחז עדיין במינוי - שישיג כאן תכף ומיד אחד, משתלם מאוד, למשחקי הבית שנותרו. 

❞המועדון מאוד השתפר בשלוש העונות שלי פה. הכח שלו הוא המנטליות, הצעירים שמקשיבים למאמן, הרצון להשיג יותר❝ | אילוז' יאו

זהו להפעם. נשאיר לכם כח לראיון וידאו עם אילוז' יאו. בקבוצה אומרים שלא ראו אותו מדבר 8 וחצי דקות רצוף מאז הגיע לקבוצה, אז זה אירוע מסוים. בחודשיים האחרונים יאו חזר להיות המגן הפנטסטי שהוא, והוא יספר מה עבר עליו העונה, בכלל על חוויות משלוש עונות באדום (יש לו חוזה לעוד אחת עימנו), ועל הדרך המעניינת שעבר לפני כן. voilà:



Workaround for Wix bug

bottom of page