top of page

סיכום המשחק | מחזור 27: הפועל חדרה- הפועל ירושלים


הפועל הגיעה לאצטדיון בנתניה אחרי שיריבותינו לתחתית כבר שיחקו את משחקי המחזור שלהן, בידיעה שניצחון יקנה המון אויר לנשימה בפתח הפלייאוף. זה לא קרה.


הקהל האדום שבילה שעות בפקקים הפך את האווירה במגרש לביתית, אבל כבר בדקה ה-18 חדרה עלתה ללוח התוצאות מבעיטה אדירה של פלקושצ'נקו, שקבע גם את תוצאת המחצית.


במחצית השנייה חדרה המשיכה באותו הקצב, כשהאורחת ממשיכה לגלות נרפות (למרות שליטה אופטית לפרקים והחזקת כדור). עד ל ה-65 חדרה הספיקה להבקיע עוד שני שערים, יפים לכשלעצמם, כואבים עד מאוד, מרגלי מור וזלקה. רק בדקה ה-89 באצ'ו הצליח לצמק בנגיחה מבישול של מידן, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.


בעקבות ההפסד, הפועל איבדה מומנטום באזור הקו האדום- אנחנו עדיין מעליו, עם 23 נקודות, אבל מקום מתחת ליריבה העירונית בשל הפרש שערים נחות, ורק נקודה מהמקום המוביל לירידה.


הקבוצה תצא לפגרת נבחרות קצרה, כשהמשחק הבא יתקיים ביום שבת, ה-2.4 בשעה 16:00 מול נוף גליל, בטדי. כל הפרטים על המשחק - בקרוב.




לאלבום התמונות המלא - לחצו כאן


הרכבי הקבוצות

הפועל חדרה: לבקוביץ, לוי, פלקוצ'נקו (שער, צהוב), גוזלן (79), גלזר, זלקה (שער), מור (שער, 71), אונגר (71), סיסיי (79), מרקוב (צהוב, 63) ואלפרד


מחליפים: לבאבידי (63), בן חמו וקטן (71, צהוב לקטן) ולין ואספה (79, צהוב ללין).


הפועל ירושלים: שאבי, יאו, מאיו, גוני, חדידה (70), הראל, ביטון (79), ווילי (64), בדש (79) באצ'ו (שער) וגררו (64).

מחליפים: ברייט ומידן (64), זדה (70) ואווקה ואגבדיש (79).


שופטים:

שופט ראשי: יגאל פריד

ע. שופט 1: תובל קולטונוף

ע. שופט 2: עמנואל רפאלי

שופט רביעי: ניב שטייף.

שופט ווידאו: אוראל גרינפלד

 


מידעון משחק

  • המשחק יתקיים ביום שני, 21.3.22 בשעה 20:00.

  • נשב ביציע 505, מזרחי תחתון, באצטדיון היהלום בנתניה.

  • כרטיסים עם עמלה כאן או בקופות.

  • הסעה למשחק ממש כאן

  • שידור המשחק בספורט 1

מה המצב הפועל?

הפלייאוף מתחיל. לאחר 26 מחזורים, להפועל שלנו נשארו עוד 7 משחקים במטרה אחת ויחידה - להישאר בליגה. את הישורת הסופית למסע ההישארות נתחיל ביום שני כשנתארח אצל הפועל חדרה, בנתניה


במאזננו 23 נקודות, ואנחנו במקום ה-11 בטבלה. כלל שחקני הסגל, למעט ג'רסי שסובל מקרע קטן ברצועות הקרסול, יהיו זמינים. כמו כן הקבוצה תגיע עם רוח גבית לאחר ניצחון החוץ הראשון שלנו במחזור הקודם בחיפה. אנחנו מעל הקו האדום, וזה בידיים שלנו.


מן העבר השני תחכה לנו חדרה: יש קושי לתאר את הלך הרוח אצל המארחים, היות ומצד אחד הם אינם נמצאים בסכנת ירידה וככל הנראה ״סיימו את העונה״, אך מצד שני הם פספסו הזדמנות להשתחל לפלייאוף העליוןן, כך שאפשרי כי יחליטו לשחק משוחרר ולכן על שחקנינו המצויניים להיות במיטבם.


חדידה וזיו לקראת חדרה:


מנוי לפלייאוף:


קדימה הפועל, עד הניצחון!

Workaround for Wix bug

bottom of page