top of page

לקראת המשחק: מחזור #28

הפועל ירושלים - מכבי ת"א

עידו אורנשטיין

מידעון משחק

  • שבת, 1.4, טדי


  • רכשו מיני מינוי לפלייאוף העליון כאן!

  • חדשו חברות בעמותה וקבלו שני כרטיסים למשחקי הבית בפלייאוף.


  • קופות ושערים: 17:00


  • שריקה: 18:30



  • שומרי שבת: שער 21, הגעה עם כרטיס מודפס


מה המצב הפועל?

3 שבועות לאחר הניצחון הגדול על מכבי ת"א, אנו פוגשים בה שוב. הפעם בבית, בארץ המובטחת של הפלייאוף העליון. חוזרים מפגרת הנבחרות לסדרה של מאבקים קשים מול העילית של הליגה - והפועל שלנו הוכיחה שהיא ראויה ומוכנה לאתגר. בואו להנות מחווית הכדורגל שתמיד רצינו כאן בטדי.


במחזור הקודם ידענו הפסד מינימלי בבאר שבע, כשבמקביל גם נתניה ואשדוד לא צברו נקודות כך שהסטטוס קוו בליגת מקומות 4-6 נשמר: אנחנו בתווך, נקודה מהיהלומים ובהפרש שערים עדיף על הדולפינים.


מאזן הבית שלנו העונה טעון שיפור, כידוע: העשירי בטיבו בליגה, עם 3 נצחונות בלבד. אבל היי, המאזן שלנו מול מכבי ת״א היה מזעזע עד החודש; הפועל כאן העונה כדי להוכיח, לתקן, להמשיך להשתפר ולשבור שיאים.


מקצועית, זיו אריה אמר השבוע שהפועל צריכה לחזור לעקרונות המשחק הרגילים שלנו, משמע מערך 4-3-3 בהתקפה ו-4-4-2 בהגנה, מה שעשוי להוות מערך מראה לזה של מכבי. גלזר צפוי להחליף את מלמוד לצד באצ'ו ואלטמן צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בעמדת הקשר האחורי, בה התבסס בשבועות האחרונים.


לרשות זיו אריה - שהאריך השבוע את חוזהו והפך למאמן עם הרצף הארוך בתולדות המועדון - יעמוד סגל מלא, מלבד כמובן היעדרותו של נועם מלמוד שדובר בה רבות השבוע, ונאלץ להתרגל אליה בפלייאוף; ופציעה קלה שסוחב יוראי מליח (יחזור לאימונים בשבוע הבא). רוי רביבו שב מצמד משחקי ההכנה של הנבחרת הצעירה ויכלל בסגל.


שימו לב, לראשונה תתבצע סריקה כפולה של הכרטיסים - גם בבידוק הבטחוני וגם בכניסה ליציע. אנא הקדימו הגעתכם!


בנוסף, לפני המשחק יתקיים איסוף מצרכי מזון לליל הסדר בשיתוף עמותת ״שכן טוב״ בקופות המזרחי.




היריבה שלנו בשבת פתחה את הפלייאוף עם 2:0 על נתניה, שקצת הרים את המורל אחרי שני הפסדים ופער 10 נקודות שנפער לרעתה מהפסגה. מכבי ת״א לא יכולה להרשות לעצמה אובדן נקודות נוסף, אם היא עדיין חולמת על התואר העונה. מאזן החוץ שלה הוא ה-4 בטיבו בליגה עם 5 ניצחונות, כולל אחד עלינו, 5 תיקו ו-3 הפסדים. שישה שחקנים של מכבי חזרו מהנבחרות, פארפה גויאגון פצוע.


הקבוצה של קראנקה משחקת באופן קבוע עם שני חלוצים - זהבי ויובאנוביץ', במערך שנע בין 5-3-2 ל- 4-4-2 קווים. שחקן המפתח הוא סאבוריט, שמתופקד כיום בעיקר כבלם, ובין יתר מעלליו בישל את השער שחטפנו ממנה בבלומפילד.

מה הציפיות שלך מהפלייאוף?

  • לבוא להינות מהחיים

  • להילחם על המקום הרביעי

  • לשלב צעירים

דבר הקואץ׳


🔴 זיו, נתחיל עם מי שלא ישחק בשבת. עברנו שבוע דרמטי עם נועם מלמוד


״אנחנו צריכים להגיד תודה שהוא איתנו, כי זה יכל להתדרדר למקום גרועים. נועם חסר גם מקצועית וגם חברתית, הוא עובר בדיקות, ונתפלל שיחזור אלינו כמה שיותר מהר. מקצועית, יש לנו סגל טוב עם שחקנים שחלקם לא קיבלו הזדמנויות - ומי שישחק במקום נועם יעשה את העבודה״.


🔴 אנחנו לפני משחק בית ראשון בפלייאוף העליון. מה יש לך לומר לאוהדים לקראת המעמד המיוחד?


״שיבואו! יש לנו הרבה מאוד שחקני בית שמשחקים, קבוצה שמנסה לשחק כדורגל חיובי, ועבור הקהל שלה. בואו לראות אותה. אני מקווה שבעתיד זה לא ייתפס כאירוע חריג, שהפועל ירושלים נמצאת בפלייאוף העליון, אבל כרגע זה באמת אירוע מיוחד, וצריך לחגוג אותו. אנחנו צריכים את הקהל איתנו."


🔴 השבוע חתמת על חוזה חדש במועדון – לעונה חמישית ברצף. מה סוד החיבור שלך להפועל?


״הפועל היא מועדון חריג בכדורגל הישראלי, שמאמין בתהליך ונותן לעבוד גם ברגעים פחות טובים. והיו לנו כאלה, בכל עונה שלי פה. אני בן אדם של תהליכים ולכן החיבור היה טבעי מהרגע הראשון. אני מאושר להמשיך בהפועל."


🔴 בלם הקבוצה, עמית גלזר, הוסיף: "התחושות בקבוצה לקראת המשחק טובות. הראינו לאורך כל העונה שכשאנחנו באים בגישה הנכונה - אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה. אני בטוח שנראה את זה שוב בשבת. הפועל ירושלים היא מועדון מצוין בליגת העל, ואני מאוד שמח להיות פה. נועם מלמוד ילד מדהים, הוא מאוד חסר לנו ואנחנו רוצים שיחזור כמה שיותר מהר״.


הילוך חוזר

קלאסיקה מ-2023. התחיל סיוט, נגמר להיט.


יום הולדת ל-7 לב אדום! מה גולה היה עושה לו היה משחק?

  • דואג באחריות שלא נחטוף

  • מפרק ומורחק באדום

  • מחלץ כדור בדרך לגול ניצחון


Workaround for Wix bug

bottom of page