top of page

לקראת המשחק: מחזור #28

הפועל ירושלים - מכבי פ"ת

מידעון משחק

  • ראשון| 14.4 | טדי

  • שריקה: 19:00

  • בהתאם להנחיות פיקוד העורף שפורסמו אתמול בערב, משחקי קבוצות הגברים והנשים שלנו יתקיימו היום ללא נוכחות קהל

  • אינסטגרם Bring Hersh Home

מה המצב הפועל?

זוכרים שפעם ניצחנו 2:0 את הפועל ת"א? אז מסתבר שזה היה במחזור הקודם. הפוקוס קצת מתרופף בשלב הזה של העונה, עם הפגרות הקטנות ומורידות הגרוב האלה. מה עושים כדי לשמור על מתח בריא בקבוצה? קודם משנים את אופי האימונים. אצל זיו הם בדרך כלל מאוד מבוססי רעיונות טקטיים. בשבועות האלה - הם הפכו להיות אימוני תחרויות. מדמים אקשן. משחקי אימון.


מה עושים בשלב זה עם קבוצה שהגיעה לרף ה-34 נקודות ולכאורה הבטיחה מקומה? פה החשש הוא מנפילה אנרגטית. אבל בינתיים טפו טפו לא ראינו דבר כזה. אמנם החבר'ה משוחררים, אבל בקטע טוב, האימונים בקצב, ברמה, כשמצב הרוח החיובי עושה להם חשק לעוד. את העונה שעברה סיימנו בהתרופפות של רצף 4 הפסדים, לאחריהם את העונה הנוכחית התחלנו רע - המטרה הפעם היא לסיום עונה שונה בתכלית, צופה פני עתיד. 


אנחנו כבר עם חצי עין לשם, מן הסתם. השבוע עסקנו בין היתר בחידושי חוזים ליילה וזמיר, ואולי ראיתם שגם מאמן הקבוצה ממשיך. אבל חולצה ביום א' יקבל מי שנראה הכי טוב ביום-יום בעמק הארזים, בין אם יש לו חוזה קדימה או לא, כדי לעמוד במטרה העדכנית  - לסיים ראשונים את הפלייאוף התחתון. נעבור לסגל, ונפתח בבום: פיבן העוגן סיים עם הפציעה בשרירי הבטן ששיגעה אותו חודשים ארוכים. פיט להרכב. לעומתו, גלזר עם קרע האמסטרינג מהמשחק האחרון, בחוץ למספר משחקים, לצד ביטון שמחכה לדרבי. כל השאר עימנו, כולל כארם שחזר מצהובים, ונתן 45 דקות וגול אתמול בנוער. 

❞להיכנס לעניינים מהרגע הראשון, ולהיות מהר כל כך חלק משמעותי מהקבוצה - כיף מאוד❝ | אוהד אלמגור

מולנו: מאניה דיפרסיה. הקדנציה של קוז'וק, שהגיע למחרת ה-3:1 לנו בטדי (תזכורת בוידיאו למטה), נפתחה ברצף הפסדים וצניחה מתחת לקו. ואז הגיע ראן שכמעט הביא את מכבי פ"ת לפלייאוף. ואז שוב רצף הפסדים, ופתאום רבע גמר - ניצחון ענק על מכבי ת"א. רגע אחרי שחטפו ממנה 4 לפחות בליגה. נוף הגליל, והופ הם עושים גמר. עולים למפגש איתנו באוירה פנטסטית.


 מה ההסבר המקצועי למטוטלת הזו? בדומה לנתניה של שנה שעברה, פ"ת עומדים ולוחצים גבוה. מאוד. מבעיטות 5 ועד לאיבודים שלך. כשאתה מצליח לשבור את זה ומבקיע ראשון, אפשר גם למוטט ולנצל יפה את האזורים החשופים מאחור. במשחקים שהם שמים קודם - אתה בצרות, חביבי. הם כישרוניים, כידוע, כשהדיבור העדכני הוא על הקשר/כנף לירן חזן והקשר האחורי ניב יהושע, שהוקפצו מהנוער שדוהר לאליפות והפכו מובילים ממש בבוגרת. יעדרו בגלל כרטיסים שלושה שחקני הרכב: אדליהו, הינדי ומאור לוי. 

❞השחקנים נראים טוב. ׳נפתח להם׳. אבל פ״ת קבוצה אינטנסיבית. אם נבוא קצת רכים - נהיה בבעיה❝ |זיו אריה

*עדכון: אז הרואד טריפ שתכננו למושבה בפ״ת וחזור לטדי, בוטל בשל הוראות פיקוד העורף. כניסה קהל למגרשים אסורה. אז נתחיל את יום הטלויזיה שנכפה עלינו עם צפייה ב-16:00 (5 פלוס) בחצי גמר גביע המדינה לנשים. שמעו - מה שהפועלות עושות העונה זה חומר לסרט דוקומנטרי. כלומר, סרט כזה באמת מצולם בימים אלה, אחרי זכייה בתואר אחד, כשיש עוד שניים על הפרק. חוויה אחרת. נסו ותתאהבו.



Workaround for Wix bug

bottom of page