top of page

לקראת המשחק: מחזור #29

מכבי נתניה - הפועל ירושלים

עידו אורנשטיין

מידעון משחק

  • שלישי, 4.4, נתניה


  • הרשמו להסעה מירושלים כאן



  • קופות: 16:45


  • שערים נפתחים ב- 18:15. שער מזרחי תחתון, גוש 506


  • שריקה: 19:45



  • חדשו חברות בעמותה וקבלו שני כרטיסים למשחקי הבית בפלייאוף

מה המצב הפועל?

3 ימים בלבד לאחר ההפסד למכבי תל אביב, וכשבמאזננו שלושה הפסדים רצופים, החיפוש אחר נקודות ראשונות בפלייאוף העליון ימשיך במשחק חוץ נגד מכבי נתניה. מחד, מפגש חשוב במאבק על המקום הרביעי ומשחק נוסף בבמה המרכזית. מנגד, שעה קשה באמצע שבוע, משחק של הסל במקביל (בהצלחה!) ושלושה משחקים ללא שער זכות. תמיד אופטימיים, יצאנו לנתניה!


בשבת, גול מהיר של יובאנוביץ' והרחקתו של עמית גלזר הסתיימו בהפסד 2:0 נגד מכבי. במקביל, אשדוד, אותה נפגוש בסוף השבוע, ניצחה את נתניה 3:2 ועלתה למקום הרביעי בטבלה, 3 נקודות מעלינו ו-2 מעל נתניה.


כידוע, מאזן החוץ שלנו הוא מהטובים בליגה ועומד על 6 ניצחונות, 4 תיקו ו-4 הפסדים. גם את נתניה כבר ניצחנו בחוץ השנה, במשחק הפריצה של דון סדריק. הפועל תגיע במטרה לשחזר את ההישג ולחזור הביתה עם 3 נקודות, ואולי גם עם המקום הרביעי.

מקצועית, זיו אריה ייאלץ להתמודד עם היעדרויות רבות בחלק האחורי. מלבד נועם מלמוד ויוראי מליח שלא יהיו בסגל, עמית גלזר הורחק ולא ייקח חלק במשחק, מה שמשאיר אותנו ללא שלושה מארבעת הבלמים שלנו.


הצוות המקצועי יחפש פתרונות יצירתיים לחסרון בהגנה, כאשר ייתכן שנראה את יאו חוזר לתפקד כבלם, את הראל ממלא את המקום או אפילו את אחד הקשרים יורד אחורה. בנוסף, חוליית ההגנה שלנו ושיטת המשחק שמבוססת על הנעת כדור בחלק האחורי, יפגשו את שיטת הלחץ הגבוה של נתניה מה שעלול לייצר בעיות בהגנה, אך גם עשוי להוביל להתקפות מעבר ויציאה מהירה קדימה.

מי יחליף את גלזר בהגנה?

  • אגבדיש כמגן ימין

  • רביבו בלם, יאו מגן

  • אחד הקשרים שיצטרף לחוליית ההגנה

  • גולן חרמון


היריבה שלנו מגיעה בתקופה פחות טובה, לאחר שלושה הפסדי ליגה רצופים וארבעה משחקים ללא ניצחון. נתניה גם איבדה את המקום הרביעי בטבלה, עליו שמרה מאז המחזור ה-23. מאזן משחקי הבית של היהלומים הוא השלישי בטיבו בליגה עומד על 6 ניצחונות, תיקו ו-4 הפסדים.


נתניה מתבססת כאמור על לחץ מאוד גבוה, אותו ייבא אלמוג כהן מגרמניה ואשר עובד לא רע לקבוצה בשנתיים האחרונות. הקבוצה תתמודד עם חסרונם של בוריס אינו שצבר 5 כרטיסים צהובים ושל אביב אברהם שנפצע בשבת האחרון. מי שעשוי להחליפם בחוליית הקישור הוא אחמד סלמן, שמתופקד בנתניה כ-10, מאחורי החלוץ. רז שלמה ישוב לסגל לאחר שריצה עונש הרחקה נגד אשדוד.


דבר הקואץ'


זיו, מה הדברים החיוביים שאתה לוקח מהמשחק נגד מכבי תל אביב?


"אני לוקח את הגישה של השחקנים, הרבה דברים שעשינו עם ובלי הכדור, הצלחנו להיות דומיננטיים לאורך דקות ארוכות אבל בסופו של דבר עשינו שטויות, הפסדנו ולא הבקענו. ברור שאנחנו מאוכזבים."


על ההכנות לנתניה וההתמודדות עם החיסרון בחוליית ההגנה:


"מבחינת הלחץ, הקצב, האגרסיביות ודברים רבים נוספים מחוץ למגרש, נתניה זה מועדון נהדר שעושה עונה שנייה נהדרת. אנחנו נבוא לשחק כדורגל ולנצח בשיטת המשחק שלנו. יש לנו שחקנים מעולים בסגל ומי שישחק יעשה את העבודה כמו שצריך."


הקושי בשליש הקדמי:


"זה דבר שחוזר על עצמו בחצי השני של העונה. זה נובע מחוסר ביטחון ומיכולת אישית קצת פחות טובה בתקופה הזאת. אנחנו עובדים על לחזק אותם ולמצוא את השילובים המתאימים. זה יתחבר בסוף, אני לא מודאג."


מסר לקהל:


"אנחנו צריכים את הקהל איתנו ומצפים שיבוא לתמוך בנו מחר. הפלייאוף העליון זו חגיגה ואנחנו רוצים את הקהל איתנו. אנחנו מבטיחים לעשות כל מה שנוכל כדי להביא תוצאה ושהקהל יהיה גאה בנו. חג שמח לכולם!"


קשר הקבוצה, גיא בדש, הוסיף:


"אין ספק שהשער המוקדם שינה את כל ההכנות שלנו מכל השבוע ונדרשנו להתחיל מנקודת מוצא לא רגילה. אני חושב שנראינו טוב עד האדום, ששיבש לנו את המשחק. יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך ואולי להעז ולקחת יותר סיכונים."


לקראת המשחק נגד נתניה: "זיו מכין אותנו בצורה הטובה ביותר. יש לנו דרך ושיטה ברורה ואנחנו נבוא מוכנים. יש לנו סגל מעולה שיכול להתמודד עם החסרונות בחוליית ההגנה. אני קורא לאוהדים להגיע לתמוך, כדי שנצא לחג ביחד באווירה חיובית!"


הילוך חוזר

We love you Cedric, we do.


הקהל שלנו הערב:

  • ינהר באוטובוסים

  • מאות בודדות, סולידי

  • בארנה, יש א.א.ק


Workaround for Wix bug

bottom of page