top of page

לקראת המשחק: מחזור #29

מכבי נתניה - הפועל ירושלים

מידעון משחק

  • שבת | 20.4 | נתניה

  • שערים: 16:30

  • שריקה: 18:00

  • כרטיס: קופות 70₪ / אונליין 75₪

  • כל גיל חייב בכרטיס

  • שידור: ספורט 2

  • אינסטגרם Bring Hersh Home

מה המצב הפועל?


המצב הוא שהבטחנו תכל'ס, מהותית, מעשית, את ההישארות בליגת העל. זה קרה בסוף בסטייל, חיוך, כמעט על הדרך כשהעיקר ניכר בהפגנת כדורגל חיובי, רצף 9 משחקי ליגה ללא הפסד, קצב צבירת נקודות גבוה ביותר מאז חזרת הקהל / הניצחון בדרבי / שובו של מלמוד, שכל אחד יבחר נקודת ציון חביבה למפנה העונה. במהלך העונה הסדירה רשמנו סטייה סטטיסטית, כשרק שלושה משחקים שלנו הסתיימו בהפרש 2 שערים ומעלה. עכשיו, כשאנחנו מרגישים טוב ובטוחים, נתנו 2:0 מחזור אחרי מחזור.


מול מכבי פ"ת זה היה גם הניצחון השלישי שלנו ברצף, והוא הזכיר כמה מוזר ובעייתי היה לשחק השנה עם יציעים ריקים. הרגיש קצת מבפנים כמו משחק אימון - קצב גבוה בלי הרבה תכלית, ועם פאוזות ארוכות כשהכדור יצא. אבל השחקנים היה into it עד כמה שהיה אפשר. שוב המחליפים עשו עבודה יפה שסגרה את הסיפור, ובכלל, אנחנו מסכמים השתלבות ותרומה מבורכת של רוב הסגל העונה, כל שחקן בעיתו. מקס עלה בחצי לראשונה אחרי 3 חודשים, במהלכם המשיך להיות סופר חיובי ולחנוך את הצעירים שלנו. עכשיו רק לקוות שיפסיק להיפצע, כדי שנוכל להנות ממנו כמו שצריך בעונה השניה שלו במועדון. 

❞הציפיות שלי בעונה הבאה הן פלייאוף עליון. אנחנו חייבים לעשות את זה. ומבחינתי, להשיג מספרי כיבושים גבוהים יותר❝ | יילה דוין

לא קל להיות שחקן זר בארץ בתקופה הזו. לא סקופ. קווין סוני חווה בעונה שעברה רעידת אדמה בטורקיה, שליטרלי החריבה את העיר והשביתה את פעילות קבוצתו האטייספור. במוצ"ש, כשהחלו האזעקות בירושלים, הוא לקח את זה רע מאוד. הוא לא היה מתוכנן להמשיך שנה הבאה, וקיבל שיחרור מוקדם. להבדיל - יילה דוין. יילה היה האחרון מבין הזרים לשוב ארצה אחרי פרוץ המלחמה בעזה. לפרקים נראה היה שזה לא יקרה בכלל. היום זה סיפור אחר לגמרי מבחינתו: 


שום היסוס, הגם שבת הזוג נחתה בנתב"ג קצת לפני התקיפה האיראנית. שניהם מאוד מחוברים כבר, רוצים להיות פה ומרגישים שמצאו בית - מקום שמאפשר ליילה להראות את היכולות שלו, אחרי שקצת נתקע ביציאה מאלקמאר. למחרת הלילה המתוח דוין עשה עוד 90 דקות טובות, ועם פרה סיזן כמו שצריך ונטול פציעות הפעם, יהיה לו את המפתח להתקפה בעונה הבאה. מתי אמרנו דבר כזה על חלוץ בהפועל ירושלים לפני הקיץ?



יאו, שנפצע קלות לקראת סיום המשחק מול פ״ת, צפוי להיות כשיר לנתניה. איינאו שסוחב פציעה גם הוא, ועידן דהן שמתח שריר באימון, בספק. ביטון וגלזר אאוט. בעוד המשימה שלנו תהיה לשמר מתח, מכבי נתניה בסופר מתח, מפוצל לעולמות קשב מבלבלים: חצי גמר גביע בהמשך השבוע, וקודם ליגה מולנו, כשהם רק 3 נקודות מהקו. בשני המשחקים הקודמים, הראשונים של בלבול על הקווים, הם ידעו ניצחון גרנדיוזי על מכבי חיפה, ומנגד אפס-אפס מורט עם אשדוד.


השינוי המרכזי שם, עם בואו של המאמן השלישי העונה, הוא שנתניה הפסיקה להיות שם קוד לקבוצה לוחצת. בעוד יוצאי המועדון מנסים לשחק נתניה-סטייל בבית"ר, הפועל או מכבי פ"ת, הקבוצה עברה לשחק הרבה יותר זהיר ומסודר. ואם רוצים המחשה פרסונלית: ההזזה של הבלם אבו חנא לעמדת מגן שמאל במקום נסים אואמאו. אזולאי חזר מהפציעה מצוין, פלקושצ'נקו עם מספרים אבל לא בטוח עם חולצת הרכב, מיודענו סלמן ייתן כיף לחברים באדום. לא הצלחנו לנצח אותם העונה, כולל הדחה מאכזבת בשמינית. הגיע הזמן. יאללה הפועל.

Workaround for Wix bug

bottom of page