top of page

לקראת המשחק: מחזור #30

הפועל ירושלים - הפועל חדרה

מידעון משחק

מה המצב הפועל?

האנליסטים של הפועל ישבו השבוע, השתעשעו ומצאו כי ישנם 43,046,721 תרחישים עד סוף העונה בפלייאוף התחתון. מתוכם, ב-23 בדיוק, אנחנו מסיימים בשוויון נקודות עם לפחות שתי קבוצות, במקום ה-13. במצב שכזה - ההישארות בליגה תקבע על פי הפרש שערים. ואתם חשבתם שחדרה זה לפרוטוקול, אה? בקיצור חברים יש סיכוי של 1 ל-10 מיליון בערך של ירידת ליגה, הפועל להתעורררר!!


אתם בטח מסננים: קודם שהשחקנים יתעוררו על עצמם אחרי המפגן הרכי מול נתניה. שותף לדעתכם: זיו אריה. מה שאומר, שאין סיכוי רב שהתצוגה מהמחזור הקודם תחזור. זיו כעס מאוד על אווירת הנונשלט בה נכנסנו למשחק, על הגול שלא היינו מחלקים עם חרב על הצוואר, והוא עשה חילוף משולש בחצי כדי להבהיר את זה. אמנם שלטנו מאז אבל נתניה סגרו עוד יותר ולא מצאנו פתרונות - חתיכת משחק מרגיז שאסור שיהיה סימפטום סוף עונה, כי כאמור אנחנו רוצים לייצר המשכיות לשנה הבאה. 



חוזרים כדי להמשיך את המאזן הנהדר שלנו בטדי. הפועל מקום 4 בליגה בבית, עם 8 נצחונות וברצף של 4, אחרי שהתרגלנו לקטר שרק בחוץ אנחנו מביאים פרנסה. מולנו שולם שוורץ, מקום שמיני, 33 נקודות, יחסית מרגישה בנוח בטבלה, יחסית בכושר טוב, לא הפסידה עדיין בפלייאוף התחתון. יודעת לסגור טוב ולהבקיע לנו במעבר בדקה ה-1, לכל השדים. חזרנו לתיקו במפגש האחרון הזה איתם, ואם להעלות ארוע מוצלח יותר - ניצחנו 1:0 במחזור ה-10, א.ק.א משחק הקאמבק של מלמוד.


כשאנחנו מזכירים את נועם, קשה שלא להשחיל מילות התפעלות על הדרך: בלי פתיחת עונה, וזה כמובן באנדרסטייטמנט - הבחור מתרוצץ רצוף מאז. הוא כבר על האדים של האוויר, טיפונת פחות חד, אבל הוא כל כך טוב שגם האדים שלו > רוב הבלמים בליגה. מאבקים, משחק ראש, מעולה עם הכדור, אישיות. בלם העתיד של הפועל ונבחרת ישראל. 

❞אני בחור תחרותי, רוצה להיות במעמדי גביע, וגם עם הפועל ירושלים אפשר להגיע אליהם❝ | זיו אריה

איינאו עדיין בחוץ, עם שבר תלישה קטן בעצמות כף הרגל. צפי לחזרה: הדרבי. בהקשר הזה, בשורה מאכזבת מכיוון אופק ביטון. מומחה כף הרגל ראה משהו ב-MRI וביקש שאופק לא ישחק בחודש הקרוב. כך שמבחינתו אין דרבי, כפי שתוכנן, וכנראה שבכלל לא מגרש יותר העונה. גלזר אמור לשוב לאימונים בתחילת השבוע הבא, כדי להיות זמין להפועל פ"ת. נידם מוצהב. מתאם הארוע יוסי בצרי ואיש הלוגיסטיקה דודו אוחיון יעדרו אף הם: השניים קיבלו אדום בנתניה אחרי הפנדל על חוזז.   


מחפשים עוד סיבות להגיע בשבת אחה"צ עם כל המשפחה? בפן הקהילתי, אנחנו ניפרד בטקס שיערך רבע שעה לשריקה (לא לאחר!) מירון דוויק. 10 שנים של תרומה שלא תסולא בפז לוועד המנהל שלנו. בזכות אנשים כאלה אנחנו יכולים ללהג פה בכיף, באפריל, בליגת העל, ובשבת נצדיע לירון האהוב מהיציע.  

❞התפקיד שלנו הוא לתת אתנחתא של כמה שעות לקהל המדהים שלנו, עם המצב במדינה❝ | שחר פיבן

במחצית, נוקיר את שחקן הפועל החי המבוגר ביותר ברשומות שלנו, מר משה יאיר בן ה-92. ידוע בכינויו: מואיז הקטן. כן כן, זה-זה ממש, משירו הפנטסטי של יוסי בנאי שתיאר את הילדות במחנה יהודה. כבר ב-79' תהה בנאי: "מואיז הקטן - לאן הוא נעלם?" - ובכן, הנה הוא! מעונת 1955-56 ואילך כידרר מואיז תקופה ארוכה באדום-שחור, לפני שפרש והפך לעו"ד. באחרונה משפחתו יצרה עימנו קשר לסגירת מעגל. מרגש מאוד הסיפור. הנה הביצוע החדש והיפה של "זהו זה". נתראה:



Workaround for Wix bug

bottom of page