top of page

לקראת המשחק: מחזור #8

הפועל ירושלים - הפועל חיפה

מידעון משחק

  • ראשון | 10.12 | טדי

  • שריקה 19:30

  • שידור: ספורט 3

  • ללא קהל

  • התנדבויות לפעילות בזמן המלחמה

  • מחזירים את הרש הביתה

מה המצב הפועל?


מה המצב? כמו כולם, ואפילו קצת פחות, עם כל הליגה על הגב. אין שום ברירה אלא להתמלא באנרגיות פוזיטיביות ואמונה על מנת להיחלץ מהמצב הזה. באצ׳ו ודוין עדיין פצועים, גלזר בספק ליום א׳, וכך גם אופק שנפצע בדרבי. נאחזים ביכולת הטובה מהחצי הראשון בהובלת קאפיטה, נהיה חייבים לנצל מצבי הבקעה ולהדביק נקודות ליכולת. זאת מול אחת מהפתעות העונה עד כה.


להפועל חיפה שתגיע לטדי הקר והשקט קבוצה מאומנת מאוד, יעילה, מהודקת, שעומדת יפה במשחק ההגנה הנסוג ויודעת ללחוץ. רוני לוי. בהתקפה היא מסתמכת מאוד על גיא מלמד, שחווה עונה מצוינת, ועל תומר יוספי - שניהם עם 4 שערים כבר. חיפה משחקת לרוב 4-3-3, בהרכב די קבוע, מינוס קמארה שקיבל אדום בתיקו 1:1 מול הפועל פ״ת במחזור הקודם. שני השערים שהם הבקיעו מאז חזרה הליגה היו בחטיפות ומעברים - נקודה מרכזית לשים אליה לב, ולהיות אחראיים עם הכדור. לא לאפשר גולים קלים כתוצאה מהלחץ שלהם, הפועל.


בעונה שעברה החלומית הפסדנו להם והוצאנו תיקו, בעונה הראשונה והמענה שלנו בליגת העל דוקא ניצחנו פעמיים ויצאנו פעם בשוויון. הם לא ניצחו אותנו בסמי עופר מאז חזרנו לליגה, ומנגד - לא גברנו עליהם בטדי. את זה חובה לשנות. מחזור 8 כבר. יאללה הפועל!

זיו אריה
❞ אנחנו לא לחוצים במגרש, מגיעים טוב אנרגטית למרות ההפסדים - זה מה שיוציא אותנו מהמצב הזה ❝ | זיו אריה במסיבת העיתונאים

❞ התנצלתי בפני יוסי אבוקסיס באופן אישי: נתתי לאמוציות ולתסכול של אחרי הדרבי להשתלט עלי, ונאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר. אני מכבד אותו ואת הקבוצה שלו.


לא אחזור בי ממה שאמרתי על הקבוצה שלנו: היא טובה, השחקנים טובים, רק הדברים הולכים לנו לגמרי עקום. יש תקופות כאלו, וצריך להתמודד איתן.


אנחנו כן יוצרים מצבים, גם כשיילה פצוע, אבל זה עניין של ביטחון: מתן יושב פה, והוא יודע שהוא אמור להבקיע ממצבים כאלה בעיניים עצומות. לגבי הגולים שקיבלנו: חוץ מבסכנין, משחק אליו לא הגענו, ושם אני יכול לומר שמשחק ההגנה בפני עצמו היה רע - אנחנו חוטפים שערים מרגיזים. גם את זה נפתור. אין לי שום טענות לשחקנים, הם מוטיבציוניים ומתאמנים פנטסטי.


נבוא מול הפועל חיפה כדי לנצח את המשחק. 7-8 שחקנים רצים יחד בהרכב שלנו, ואנחנו משתמשים בשאר הסגל בהתאם לכשירות ולעומס המשחקים. השאלה מדי משחק היא אם לתת לשחקנים זמן וביטחון, או לשנות ולמצוא שחקנים חדים שישנו. יש פה 25 שחקני שדה שכולם בכל רגע נתון מתאימים לשחק בליגת העל, ואנחנו נשתמש בכולם. אני לא חושש מזה.❝


מתן חוזז
❞ כל הכבוד להפועל חיפה על מה שהם עושים העונה, אבל אנחנו חייבים ניצחון כדי לשנות מומנטום ❝ | מתן חוזז במסיבת העיתונאים

❞ אנחנו חווים תחושות של אכזבה, חוסר מימוש. אנחנו מרגישים טוב כקבוצה - יש פה סגל עם משמעת עצמית, יכולות, וציפיות, וזה לא מתבטא עדיין בליגה. ברגע שנשיג ניצחון אני מאמין שנשיג מומנטום חיובי ונרוץ קדימה.


אני מודע גם כמובן לציפיות ממני. אני מצפה מעצמי באותה המידה. ברגע שאחד מהמצבים יכנס, זה 'יפתח' לי. אני ממשיך לעבוד קשה ולהיות מרוכז, כדי להחזיר על הציפיות והקרדיט שנותנים לי. אני מתקרב לכשירות מלאה ל-90 דקות.❝


📹 מרץ 22׳: ניצחון על החיפאים ותחילת האגדה של אופק ביטון במדי הפועל


Workaround for Wix bug

bottom of page