top of page

סיכום המשחק: מחזור #22

הפועל באר שבע 0 - הפועל ירושלים 0 עידו אורנשטיין


משחק הקרבה מרשים תיסכל את החלק ההתקפי האימתני של המארחת, ועבודה טקטית נכונה של הקבוצה הבטיחה נקודה להפועל במשחק החוץ הקשה. מעל לכולם התבלט אדליי: השוער שחזר להרכב אחרי שני משחקים ניפק התעופפויות ועצירות עוצרות נשימה. התקפות המעבר שלנו אף יכלו להכריע את המשחק ולהפוך את האירוע למושלם, אך בסופו של יום אין דרך הולמת יותר מלסכם: תיקו טוב.

מהלך המשחק

מאות ירושלמים עשו את הדרך הארוכה לטרנר והתמודדו עם הבידוק המדוקדק של משטרת באר שבע, כנראה זכר לאירועי השנה שעברה. הקהל היריב מילא את האצטדיון, במטרה ברורה לדחוף את קבוצתו למקום הראשון בטבלה, מה שיצר אווירה מושלמת לכדורגל.


המשחק החל בשליטה של באר שבע אך ללא הזדמנויות שסיכנו בצורה משמעותית את השער שלנו. הפועל הצליחה לחטוף מספר פעמים הודות ללחץ גבוהה ועם קצת יותר דיוק יכולה הייתה גם לנצל את אחת ההזדמנויות ולעלות ליתרון. מנגד, בעיטות של חטואל, פאון ושמיר מצאו את אדליי מוכן. ניסיונות של אווקה מעל השער ושל ביטון לידיו של גלזר לקראת סיום המחצית הורידו את הקבוצות לחדר ההלבשה בתיקו מאופס והשאירו תקווה להפתעה.


נתוני המחצית הראשונה מלמדים על שליטה של באר שבע באחזקת בכדור: 67%-33% ובאיומים: 7 איומים (4 למסגרת) של באר שבע, מול 4 (2 למסגרת) שלנו אך על שליטה ירושלמית במאבקים: 56%-44%.


המחצית השנייה התנהלה בצורה דומה לראשונה, כאשר ככל שהדקות נקפו הלחץ הראה את אותותיו ושחקני באר שבע לא הצליחו לייצר בעיטות מדויקות לשער. בסך הכל הצליחה היריבה להגיע ל-2 בעיטות בלבד למסגרת בכל המחצית. מנגד, ההזדמנות הטובה ביותר של הפועל הגיע בדקה ה-72 כאשר דון סדריק (שהחליף את דור ז'אן בחוד במחצית), נשלח בכדור עומק מצוין של אופק ביטון לאחד על אחד מול גלזר, אך האחרון יצא בזמן והצליח להדוף. בדקה ה-82 קיבל נואף בזיע דקות ראשונות בהפועל במקומו של אופק ביטון, אבל לא הספיק להותיר חותם מיוחד על המשחק. עוד נציין שלקראת הסיום, אווקה קיבל את הצהוב ה-5 שלו העונה, לאחר שעצר התקפה מתפרצת של באר שבע והוא ייעדר מהמשחק נגד הפועל חיפה בעוד שבועיים.


בסיום, תיקו 0:0 ראשון של הפועל באר שבע העונה, שיוצאת מאוכזבת מאיבוד הנקודות הביתי. אנחנו לעומת זאת יוצאים מעודדים, עם הפנים קדימה לקראת ארבעת המשחקים האחרונים לעונה הסדירה, שכל אחד מהם יהיה מכריע במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון. נתראה בשבת בטדי!

הרכבים

הפועל ירושלים

אדליי אדבאיו, הראל שלום (82'), נועם מלמוד, אונדז'יי באצ'ו (ק), אלוז' יאו, אווקה אשטה, תומר אלטמן (57'), אופק ביטון (82'), ג'ורדן בוטאקה, דור ג'אן (46'), גיא בדש (91').

מחליפים נדב נידם (57'), רוי רביבו (82'), דון סדריק (46'), נואף בזיע (82'), עמית גלזר (91').


הפועל באר שבע

עומרי גלזר, אור דדיה (77'), מיגל ויטור (ק), איאד אבו עביד, הלדר לופס, עדן שמיר (67'), רועי גורדנה, דור מיכה, אדריאן פאון (59'), רותם חטואל (77'), יוג'ין אנסה (59').

מחליפים מריאנו בריירו (77'), שאפי סולימאנוב (59'), שי אליאס (67'), פטריק קלימלה (59'), תומר חמד (77').


שופט ראשי: אוראל גרינפלד| קוונים: רועי חסן ועידן ירקוני| שופט רביעי: מג'יד רושרוש | שופטי VAR: גל לייבוביץ ועומר ברבאירו


סטטיסטיקה

החזקת כדור 68% איומים/למסגרת 5 איומים, 3 למסגרת שלנו לעומת 14 איומים, 5 למסגרת של באר שבע מסירות מדוייקות 77% דיוק במסירות שלנו, 91% של באר שבע מאבקים/מוצלחים 86/154 (52%) XG הפועל 0.56 | יריבה 1.1

והנה ליאור זדה ואופק ביטון בסיום המשחק:



Workaround for Wix bug

bottom of page