top of page

סיכום המשחק: מחזור #29

מכבי נתניה 0 - הפועל ירושלים 2 עידו אורנשטיין


ללא נקודות בפלייאוף העליון, יצאה הפועל לנתניה בתקווה לעצור את רצף ההפסדים ולצאת לחג בתחושה טובה. נתניה הגיעה גם היא במומנטום שלילי, במטרה לנצח ולשוב למקום הרביעי. משחק פתוח ומסקרן משער לשער, זה מה שזכו לראות מאות אוהדי הפועל ירושלים שבחרו להגיע לנתניה ולא לארנה. במחצית השנייה, שני פנדלים מוצלחים של הפועל קבעו את התוצאה - 2:0 ירושלמי.


במשחק המקביל, ניצחה באר שבע את אשדוד 3:1, מה שהחזיר אותנו למקום הרביעי בטבלה, בו לא היינו מאז המחזור ה-21. החדשות מהכדורסל השלימו ערב מושלם, חלום אירופה חי וקיים!


מהלך המשחק

הפועל עלתה למשחק עם חוליית הגנה שונה מהרגיל, כאשר יאו תופקד כבלם ועומר אגבדיש כמגן ימני.


המשחק נפתח עם הזדמנויות לשני הצדדים, אך ללא בעיטות למסגרת. כבר בדקה ה-17, אופק ביטון הוחלף בבוטאקה עקב פציעה קלה. בדקה ה-26, כדור שוער של אדליי עבר את כל הגנת מכבי נתניה והותיר את ויליאם טוגי מול השוער, אך הבעיטה של החלוץ עברה ליד השער.


המחצית המשיכה להיות שוויונית, עם לחץ גבוה מאוד של נתניה וניסיונות ליציאה להתקפות מהירות של הפועל. חוסר דיוק בחלק הקדמי של שתי הקבוצות הותיר את התוצאה מאופסת בירידה למחצית.


נתוני המחצית הראשונה: 58%-42% לנתניה בהחזקת הכדור, 54% במאבקים, 5 איומים (2 למסגרת) של נתניה, מול שני איומים בלבד שלנו, מחוץ למסגרת.



המחצית השנייה נפתחה בשליטה נתנייתית, והיריבה הצליחה לסכן את שערנו מספר פעמים ואף פגשה את קורת השער פעמיים. בדקה ה-64 עלה להופעת בכורה בקבוצת הבוגרים הנער המוכשר שלנו, כארם זועבי. פחות מ-10 דקות מאוחר יותר, זועבי קיבל כדור, חדר לרחבה,

הוכשל וזה פנדל להפועל. גיא בדש עם ה-10 שלו העונה, 6 מתוכם בפנדלים, העלה אותנו ליתרון.


בדקה ה-86, בוטאקה הוכשל גם הוא ברחבה. בדש אפשר לקשר לבעוט את הפנדל בעצמו והוא כבש את השלישי שלו העונה, הראשון מאז השמיר המפורסם נגד ריינה. התוצאה נשמרה עד לסיום, ניצחון ראשון בפלייאוף העליון וניצחון 2:0 שני בחוץ על נתניה העונה. בשבת נפגוש את אשדוד בי"א, בקרב ישיר על המקום הרביעי. חג שמח פועלים!

הרכבים

הפועל ירושלים

אדליי אדבאיו, עומר אגבדיש, אונדרז' באצ'ו (ק'), אילוז' יאו, רוי רביבו (46'), תומר אלטמן (81'), אופק ביטון (17'), אווקה אשטה, נדב נידם (65'), גיא בדש, ויליאם טוגי (65').

מחליפים: ג'ורדן בוטאקה (17'), הראל שלום (46'), כארם זועבי (65'), איינאו פרדה (65'), דון סדריק (81').


מכבי נתניה

איתמר ניצן, רז שלמה, עמרי גאנדלמן (64'), דניאל אברהם (ק', 46'), סטניסלב בילנקי (64'), פלאמן גלאבוב, כראם ג'אבר, פטריק טוומאסי, נאסים אאומאו (73'), לירן רוטמן (73'), איתן אזולאי.

מחליפים: עוז בילו (46'), אחמד איברהים (64'), איגור זלאטנוביץ (64'), נפתלי בלאי (73'), רוי קורין (73').


שופט ראשי: ניב שטייף | קוונים: רועי חסן ואחמד זועבי | שופט רביעי: יוני קלז | שופטי VAR: שלום בן אברהם ואורן בורנשטיין

סטטיסטיקה

החזקת כדור 41%

איומים/למסגרת 6 איומים, 3 למסגרת שלנו לעומת 10 איומים, 4 למסגרת של נתניה

מסירות מדוייקות 69% דיוק במסירות שלנו, 79% של נתניה

מאבקים: 81/157 (52%)


והנה זיו אריה וגיא בדש בסיום המשחק:



Workaround for Wix bug

bottom of page