top of page

סיכום המשחק: מחזור #30

מ.ס. אשדוד 0 - הפועל ירושלים 1 עידו אורנשטיין


מעודדים מהניצחון בנתניה, הגיעו 637 ירושלמים לאצטדיון הי"א באשדוד במטרה לשפר עוד את מאזן החוץ ולשמור על המקום הרביעי. אשדוד מצדה, קיוותה להתאושש מהמשחק נגד באר שבע ולהימנע מהפסד שני רצוף ראשון מאז דצמבר. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ונראה היה שהשחקנים הושפעו מעומס המשחקים. שער מוקדם של נידם ומשחק הקרבה של שחקנינו הביאו ניצחון נוסף בפלייאוף העליון.


ההפסד של נתניה לחיפה במשחק המקביל הגדיל את הפער בטבלה, 3 נקודות מאשדוד ו-5 מנתניה ושלח את הפועל מלאת אופטימיות למפגשים עם שלוש המוליכות. בשבת הקרובה תגיע מכבי חיפה לטדי, לראשונה מאז ה-3:0 המדהים בפתיחת העונה. כרטיסים כאן!

מהלך המשחק

הפועל התמודדה עם סגל חסר מאוד כאשר טוגי, ביטון ואגבדיש סבלו מפציעות קלות ולא נרשמו. עמית גלזר חזר להרכב לאחר שריצה את עונש ההרחקה, יואב תומר פתח לראשונה בחוד ונדב נידם המשיך לקבל קרדיט במרכז השדה.


המשחק נפתח בשליטה ירושלמית עם מספר בעיטות לשער. עם זאת, דווקא אשדוד הגיעה להזדמנות הטובה ביותר בדקה ה-19 לאחר שאיבוד של נידם השאיר את אקולטסה לבד מול אדליי, אך השוער הצליח להקדים אותו.


5 דקות מאוחר יותר, בוטאקה חילץ כדור, חלף על פני הגנת אשדוד ובישל לנידם שבבעיטה יפה מחוץ לרחבה כבש את שערו הראשון בהפועל.


בדקה ה-28, נידם הצטרף לרשימת הפצועים המתארכת והוחלף באיינאו פרדה, שהפגין יכולת טובה עד לסיום. האם איינאו היה המצטיין שלכם? מוזמנים לבחור עכשיו את שחקן המשחק!

המשך המחצית התנהל ללא אירועים מיוחדים מלבד כרטיס צהוב 5 לרוי רביבו, שייעדר מהמשחק נגד הפועל באר שבע. 1:0 אדום בירידה לחדרי ההלבשה.


נתוני המחצית הראשונה: 55%-45% לאשדוד בהחזקת הכדור, 59% במאבקים, 0 איומים של אשדוד, מול ארבעה איומים שלנו, שניים מתוכם למסגרת.



המחצית השנייה התאפיינה בשליטה אשדודית, שהצליחה להגיע מספר פעמים לרחבה, אך לא הגיעה לאיום ממשי על השער, וסיימה את השחק ללא בעיטות למסגרת. הפועל ביצעה מספר חילופים, כאשר דון סדריק, איתי זדה וגולן בני קיבלו דקות משמעותיות.


המחליפים הכניסו רוח רעננה ומהירות לחלק הקדמי של הפועל. אלו, בשילוב הניסיון של אשדוד להשוות יצרו מספר התקפות מתפרצות טובות שעם מעט יותר דיוק היו מסתיימות בשערים נוספים. התוצאה נשמרה עד לסיום, מה שקבע ניצחון שני רצוף ראשון להפועל, לראשונה מאז תחילת אוקטובר, משחק שני ללא ספיגת שער, והתבססות במקום הרביעי. נתראה בשבת בטדי!

הרכבים

הפועל ירושלים

אדליי אדבאיו, עמית גלזר, אונדרז' באצ'ו (ק'), אילוז' יאו, רוי רביבו (65'), תומר אלטמן (74'), ג'ורדן בוטאקה, אווקה אשטה, נדב נידם (28'), גיא בדש (74'), יואב תומר (46').

מחליפים: איינאו פרדה (28'), דון סדריק (46'), הראל שלום (65'), איתי זדה (74'), גולן בני (74').


מ.ס. אשדוד

יואב ג'ראפי, גיל כהן, טימוטי אואני, ננאד סבטקוביץ', שלו הראש (60'), אלטון אקולטסה (46'), טום בן זקן (ק', 60'), מוגיס זאקריה, רועי לוי (60'), אלעד שחף (80'), נאור סבג.

מחליפים: יעקב בריהון (46'), ג'ורדן סבן (60'), זוהר זסנו (60'), שביט מזל (60'), אבנעזר ממאטו (80').


שופט ראשי: דקל צינו | קוונים: רפעת אלחמולה ואושרי כהן | שופט רביעי: שניר לוי | שופטי VAR: רועי ריינשרייבר ומשה בוחבוט

סטטיסטיקה

החזקת כדור 40%

איומים/למסגרת 7 איומים, 2 למסגרת שלנו לעומת 5 איומים, 0 למסגרת של אשדוד

מסירות מדוייקות 82% דיוק במסירות שלנו, 85% של אשדוד

מאבקים: 81/155 (46%)



הידעת?

איינאו פרדה הצעיר שותף העונה ב-4 משחקים. 3 מהם - נגד אשדוד, 167 מתוך 197 הדקות ששיחק.


והנה זיו אריה ואונדרז' באצ'ו במסיבת העיתונאים בסיום המשחק:


Workaround for Wix bug

bottom of page